- Pris
- 27 000 kr
- Returpolicy
- Nej, klockan står under AD:s garanti :)
- Bilder Skickat
- Ja
Till förmån för planer på annat låter jag (med vemod) denna blåa skönhet vandra vidare. (är det inte Navitimer jubileum nästa år t.ex.?)
PB: 26 000 SEK - 2021-08-01
PB: 25 000 SEK - 2021-08-06
PB: 24 000 SEK - 2021-08-16
PB: 23 000 SEK - 2021-08-25
PB: 22 000 SEK - 2021-09-02
Det finstilta:
Potentiella modeller som hade varit spännande att få prova på
(önskemål om fullset och full servicehistorik om det skulle vara på det sättet)
- Breitling: Aerospace Evo, Navitimer 43-46 mm (tänker klassikern med Breitling vingarna) eller varför inte den nya Aviator 8 med B01 verket.
- GS: SBGP001 (min modell fast med champangefärgad tavla)
- Eventuellt en JLC large small seconds
- Iwc portuguese med vit eller blå tavla
F2F är möjlig i nordvästra Skåne, alternativt kan jag skicka via värdefrakt/rek. mot betalning.
Swish is king!
Då jag är inne i en velig klockperiod förbehåller jag mig avslutningsvis rätten att byta eller sälja till vem jag vill samt även dra tillbaka annonsen om jag ångrar mig, dock gör jag inte detta under pågående affär naturligtvis
GG-tråd: https://klocksnack.se/threads/alex-taól.87424/
Tveka inte höra av er med funderingar!
Sist men inte minst passar jag återigen på att tacka KS för annonsplatsen!
PB: 26 000 SEK - 2021-08-01
PB: 25 000 SEK - 2021-08-06
PB: 24 000 SEK - 2021-08-16
PB: 23 000 SEK - 2021-08-25
PB: 22 000 SEK - 2021-09-02
Det finstilta:
- Kommer som fullset uttagen hos svensk AD i mars i år.
- Varit inne en sväng hos GS service center i Nederländerna då jag inte tyckte att sekundvisaren linjera på index på ”andra hälften” av tavlan. Nu åtgärdat och hemkommen med garantibekräftelse. Klockan är ännu inte använd av mig och allt fungerar som det ska.
- ”Nyskick” är alltid känsligt att beskriva skick som. Särskilt på en zaratsu polerad klocka. Nöjer mig med att beskriva skicket som nära nyskick då minimala ytliga hairlines säkert går att finna i ”rätt” ljus.
Potentiella modeller som hade varit spännande att få prova på
(önskemål om fullset och full servicehistorik om det skulle vara på det sättet)
- Breitling: Aerospace Evo, Navitimer 43-46 mm (tänker klassikern med Breitling vingarna) eller varför inte den nya Aviator 8 med B01 verket.
- GS: SBGP001 (min modell fast med champangefärgad tavla)
- Eventuellt en JLC large small seconds
- Iwc portuguese med vit eller blå tavla
F2F är möjlig i nordvästra Skåne, alternativt kan jag skicka via värdefrakt/rek. mot betalning.
Swish is king!
Då jag är inne i en velig klockperiod förbehåller jag mig avslutningsvis rätten att byta eller sälja till vem jag vill samt även dra tillbaka annonsen om jag ångrar mig, dock gör jag inte detta under pågående affär naturligtvis
GG-tråd: https://klocksnack.se/threads/alex-taól.87424/
Tveka inte höra av er med funderingar!
Sist men inte minst passar jag återigen på att tacka KS för annonsplatsen!
Senast ändrad: