• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Grand Seiko SBGA011

mchamoun

Cartier
Det är med stor sorg jag skriver denna säljannons då jag har ägt denna underbara klocka i en kort tid men behöver pengar just nu till annat. I mitt tycke det bästa Grand Seiko har att erbjuda och jag kommer förr eller senare återvända till GS-träsket när ekonomin tillåter till det.

Jag säljer min Grand Seiko SBGA011 som är uttagen i november 2015. Jag är den tredje ägaren och jag köpte klockan när jag befann mig i staterna. Klockan kommer med alla boxar, kvittering, länkbitar och certifikat som ingår vid ett nyköp (i stämplad och köpt från Little Treasury Jewelers som är en Seiko AD i MD, USA). Klockan är i bra skick med hairlines på länk och en liten ding på yttreringen till vänster om klockan 6.

IMG_20161015_153253.jpg

IMG_20161015_153223.jpg

IMG_20161015_153344.jpg

IMG_20161015_153348.jpg

IMG_20161015_153426.jpg


Jag håller till i Stockholm och genomför affären helst f2f men kan även skicka om intresset finns. Har få gg referenser här på klocksnack då jag är ny inom klockvärlden men kontakta mig privat om oklarheter existerar.

Nypris ligger på 59.950 kr i Sverige. Mitt pris: 36.000 kr.

PMa gärna för fler bilder.

Mvh,
M
 
Senast ändrad:
Topp