• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Grand Seiko SBGA109. Titanfantom limiterad till 700 ex. Prisbump!

Foxbolt

Cartier
Friends Of KS
Pris
36500
Returpolicy
Retur endast om något i beskrivningen inte stämmer. Denna skall ske inom 24 timmar efter mottagandet. Returfrakten sker dock på köparens bekostnad och klockan med set skall naturligtvis vara komplett och i samma skick som när den sändes. Ingen retur F2F.
Bilder Skickat
  1. Ja
Till salu är denna limiterade (700 ex.) Grand Seiko i 41 mm titan med magisk tavla och allt det där som gör märket till absolut toppklass i finish and handpåläggning. Maskinen är en 9r15 vilken är en modifierad och förfinad version av den vanliga 9r65.

Modellen presenterades 2014 för att fira Spring Drives 10-års jubileum.

Uttagen ny från KM Globen 2015-03-27. Enligt Urmakare Nilsson skall detta vara den enda SBGA109 som tagits ut i Skandinavien och då han brukar ha järnkoll på sina papper kan vi med största sannolikhet konstatera att detta är korrekt.

Klockans skick bedömer jag till 9,5/10 då den använts men mycket sparsamt. Jag är tredje ägaren och mina företrädare har likaledes behandlat denna unika klocka med den försiktighet och respekt den förtjänar. Allt är naturligtvis i fullt set med ytter- och innerbox, rispapper, länkbitar, hang tag, instruktion och stämplat cert.

Enligt önskemål är en bild på det fulla setet tillagd 2018-09-24

SEK 37.500:- 36.500:- via swish/banköverföring. F2F Stockholm eller frakt (rek./värde) som jag bjuder på. Inga byten.

Retur endast om något i beskrivningen inte stämmer. Denna skall ske inom 24 timmar efter mottagandet. Returfrakten sker dock på köparens bekostnad och klockan med set skall naturligtvis vara komplett och i samma skick som när den sändes. Ingen retur F2F.

Referenstråd finns. https://klocksnack.se/threads/foxbolt.46252/

IMG_8772.JPG

IMG_8780.JPG

IMG_8796.JPG

IMG_8808.JPG

IMG_8448.JPG

IMG_8799.JPG

IMG_8788.JPG

fullsizeoutput_55b8.jpeg

IMG_8827.JPG


Tack KS för annonsplats
 
Senast ändrad:
Topp