• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Grand Seiko SBGA293 i nyskick bytes gärna mot annan GS!

Alex Taól

Omega
2-Faktor
Pris
39000
Returpolicy
Ingen, klockan är under garanti :)
Bilder Skickat
  1. Ja
Jag har börjat grotta ner mig i GS:s magiska värld och därför hade denna GS SBGA293 i nyskick gärna bytts mot en post 2017 Snowflake, Skyflake eller annan GS. Det är bara att testa mig och är nyfikna på denna GS SBGA293, ett mindre tillskott likvid uppåt går bra :)

Klockan är uttagen hos svensk AD i mars 2020 och kommer fullset i nyskick. Hittar inget att anmärka på mer än ytterst minimala ytliga hairlines på baksidan av bandhornen där klockan legat mot bordet. Listpris på denna modell är cirka 60 TSEK. En ren försäljning accepteras också även om en bytesmatch mot annan GS hade varit kul :)

Jag är en urusel fotograf tyvärr och jag känner väl att det kanske är lite väl kränkande i detta fall med just en GS. Tavlan är mer ”stilren” än Snowflake/Skyflake men livfull och djup samt pendlar från vit till porslin, champagne beroende på ljus. För den intresserade kan jag rekommendera denna video som verkligen gör denna GS mer rätt än mina amatörbilder:

F2F är möjlig i nordvästra Skåne, alternativt kan jag skicka via värdefrakt mot betalning (cirka 500 kr brukar kostnaden vara hos Postnord). Swish is king!

Avslutningsvis förbehåller jag mig rätten att byta eller sälja till vem jag vill samt även dra tillbaka annonsen om jag ångrar mig, dock gör jag inte detta under pågående affär.

GG-tråd: https://klocksnack.se/threads/alex-taól.87424/

Tack KS för ett fantastiskt forum!
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
 
Senast ändrad:
Topp