• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Grand Seiko SBGA375 *PB 18/7*

Nordlund

Omega
2-Faktor
Pris
35000
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Prisbump
36000
35000

34000

Hej! Beslutat mig för att sälja min GS. Köpt här på forumet men klickar inte riktigt med klockan..ni vet hur det blir ibland.
Fullset + mörkblått alligatorband från Mugatoo som är anpassat till 44GS. nypris ca 4000kr.
Utplockat oktober 2021 i USA av tidigare ägare.

Klockan är i toppenskick, några få hairlines på de polerade ytorna som är ofrånkomligt samt några få märken från bandbyte.
Kan tänka mig att byta mot BB58 eller Aqua Terra.
Klockan finns i Luleå men kan skickas mot förskottsbetalning via swish, jag står för frakten.

Tack KS för annonsplats!
IMG_0649.jpeg
IMG_0650.jpeg
IMG_0696.jpeg
IMG_0701.jpeg
IMG_0705.jpeg
IMG_0706.jpeg
IMG_0709.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp