• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Grand Seiko Grand Seiko SBGA407G

funkis98

Basic
Pris
53 000kr
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Det är med sorg som jag nu lägger upp annons på min fantastiska GS Skyflake då den tyvärr får säljas på grund av att familjen väntar tillökning.

Klockan är uttagen av mig hos Klockmaster Globen 2022-10-04, och har används mycket sparsamt då det har varit lite av min ögonsten. Detta i kombination med att jag är pedant sedan tidigare resulterar i att klockan är i mycket gott skick. Således inga djupa märken eller dings, men hairlines kan såklart hittas i starkt ljus från skjortor etc.

Klockan kommer med alla tillbehör från butik så som cert, ytter- och innerbox.

I övrigt så går klockan precis som man förväntar sig av detta japanska mästerverk, med en snittavvikelse på mindre än +0,2sek/dag de månader som jag har testat gångavvikelsen på den.

Klockan överlämnas helst F2F för bådas trygghet, vilket kan genomföras i större delen av södra sverige (Småland & Skåne).

Tveka inte att höra av er vid frågor/funderingar!

Att gott!

Mvh Isac
IMG_5283.JPG
IMG_5284.JPG
IMG_5289.JPG
IMG_5291.JPG
IMG_5293.JPG

Tillbaka
Topp