- Pris
- 53500
- Returpolicy
- Ja, om något avviker från beskrivning
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer en i stort sett sprillans ny Grand Seiko Shunbun SBGA413, den så kallade ”Cherry Blossom”. Köptes ny av mig från svensk AD 2024-02-27, kommer fullset inkl kvitto på köp. Listpris 77.700kr
En fantastisk fin tavla med grym struktur, färgen skiftar mellan silver/lätt rosa. Springdriveverk som lovar +/-15 sek per månad och 72h gångreserv.
Mäter 40mm exkl krona, 12mm hög, 47mm lug-to-lug. Bärs väldigt bra! Klockan är tillverkad i titan och väger endast ca 100g. Skruvad krona, vattentät till 100m.
Klockan är som man kan förvänta sig av en ny klocka, otroligt bra skick! Har använt den ca 3h och justerat länk, annars har den endast legat i lådan (i 7 dagar).
Pris: 53.500kr54.000kr 55.000kr inkl Värdefrakt eller F2F i Stockholm
Mina omdömen:
En fantastisk fin tavla med grym struktur, färgen skiftar mellan silver/lätt rosa. Springdriveverk som lovar +/-15 sek per månad och 72h gångreserv.
Mäter 40mm exkl krona, 12mm hög, 47mm lug-to-lug. Bärs väldigt bra! Klockan är tillverkad i titan och väger endast ca 100g. Skruvad krona, vattentät till 100m.
Klockan är som man kan förvänta sig av en ny klocka, otroligt bra skick! Har använt den ca 3h och justerat länk, annars har den endast legat i lådan (i 7 dagar).
Pris: 53.500kr
Mina omdömen:
Limeee
Mötte upp @Limeee och köpte en Sinn idag vilket alltid är lika trevligt! Klockan var i superfint skick och helt enligt annonsen. Varma rekommendationer om denna GG :)
klocksnack.se
Senast ändrad: