• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega PO Chrono, GS SBGE245, Omega Seamaster 300

Rymdhamstern

Panerai
Pris
33000kr
Returpolicy
En hederssak vi kommer överens om
Bilder Skickat
  1. Ja
Jag roterar lite i klocklådan, ett gäng klockor får lämna då de inte används så ofta. För samtliga gäller:
  • F2F i Göteborgstrakten är alltid trevligt.
  • Skickas på köparens bekostnad.
  • Swish är föredraget betalningssätt.
  • Fler bilder kan självklart mailas.
  • Samtliga har tidshållning och gångreserv enligt spec.
Intressanta byten främst JLC Reverso, Seiko MM 300, diverse Grand Seiko, Doxa Sub 300T, Tudor BB58, Cartier Santos eller Drive De Cartier. Men föreslå annat går ju alltid, även om det kan bli ett nej. Mellanskillnad upp eller ner funkar.

Referenstråd: https://klocksnack.se/threads/rymdhamstern.114332/

Tack KS för möjligheten att annonsera.

Omega Planet Ocean Chronograf - SÅLD
Omega Seamaster Planet Ocean 600M Chronograph ref. 232.30.46.51.01.001. Dvs förra versionen av PO, med urverket 9300 och det matta keramiska inlägget på vridringen. Ålder är okänd. Servad i september 2019 för 9 300 kr, inlämnad till Jarl Sandin. Kassakvitto på det medföljer och Jarl Sandin har per email konfirmerat att den är servad via dem. Köpt av mig här på forumet i april i år. Utmärkt skick, med väldigt små spår av användning, se bilder. Dock verkligen inte fullset. Kommer i en (icke korrekt) röd Omegalåda, med hangtag, extra länkbitar och två påsar utbytta delar, det är allt.
Pris: 38 000 kr -> 37 000 kr -> 36 000 kr -> 35 000 kr -> 33 000 kr
IMG_4143.JPG

IMG_4144.JPG

IMG_4145.JPG


Omega Seamaster 300 master co-axial - SÅLD
Omega Seamaster 300 master co-axial, ref. 233.30.41.21.01.001. Grymt trevlig modell på 41 mm och design som äldre Omega, men med modern teknik. Köpt som ny/oanvänd av mig från engelsk handlare på Chrono24 i juni 2020. Certet är stämplat i mars 2020. Skicket bedömer jag som riktigt bra, finns dock hairlines på de polerade centerlänkarna samt ett märke kl 7 på den polerade ringen mellan glaset och vridringen. Claspen har sedvanliga märken efter deskdiving. Se bilder. Helt fullset, med allt som kommer med, inklusive bruna ytterlådan.
Pris: 44 000 kr -> 43 000 kr -> 42 000 kr
IMG_4146.jpg

IMG_4147.JPG

IMG_4148.JPG


Grand Seiko SBGE245 - SÅLD
Limited Edition (600 gjorda) Springdrive GMT. Grym urtavla som skiftar färg beroende på ljus. 44mm men bärs mindre. Utplockad i Sverige på Klockmäster Fältöversten i april 2019. Köpt av mig här på forumet i februari i år. Helt fullset, inklusive originalkvittot och vit ytterlåda. Skicket bedömer jag som riktigt bra, men klockan har använts och hairlines finns, se bilder.
Pris: 52 000 kr -> 50 000 kr
IMG_4141.JPG

IMG_4140.JPG

IMG_4142.JPG
 
Senast ändrad:
Topp