• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Grand Seiko SBGF015

SilkySilk

Basic
Pris
9500kr
Returpolicy
Nix, men mån om att du ska känna dig trygg och vara nöjd inför en affär.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej

En superfin SBGF015 till salu, från ca 1996 enligt tidigare säljare. Säljer för att jag inser att jag använder dressare alldeles för sällan.

• exceptionellt bra skick med tanke på årgång
  • originalläder på originalspänne
  • dressare på ca 34mm
  • watch only
  • 8J55 urverk, helt nytt batteri v50 2024 (5 års batteritid enligt tillverkarens uppgifter)

Säljes eller eventuellt byte med annan GS med 9F urverk (ej GMT) på länk (pengar upp för mig), bytespris samma som försäljningspris.

Helst F2F i Uppsala, alltid trevligt att träffa GS intresserade! Annars bjuder jag på rekommenderad frakt inom riket.

Min GG-tråd https://klocksnack.se/threads/silkysilk.90284/

Bara höra av dig vid ytterligare frågor/funderingar.

Väl mött, Samuel
IMG_2384.jpeg

IMG_2379.jpeg

IMG_2388.jpeg

IMG_2434.jpeg

IMG_2400.jpeg

IMG_2373.jpeg

IMG_2387.jpeg

IMG_2449.jpeg

Tillbaka
Topp