anru
Basic
- Pris
- SEK 60000
- Returpolicy
- Nä nä nä!
- Bilder Skickat
- Ja
Grand Seiko SBGH257. Limiterad till 500 ex. Den dive:igaste av alla desk diver-klockor. Yonsson skriver om den (f.ö just min klocka)
Har använt den flitigt och därmed har den rash på spänne, lite repor på insidan av lugsen efter bandbyten plus någon enstaka hairline på boett/lugs (vilket är ofrånkomligt då lugsen är polerade till den grad att man blir kränkt bara av att titta på dem).
Pris: SÅLD (60000kr)
Och sedan har vi den här jäkeln. SBGE245. Limiterad till 600 ex. Verkligen jättefin och den enda av mina klockor någon av det täcka könet uppmärksammat och berömt. Faktiskt tre ggr, av tre olika personer!
Springdrive, GMT, urläcker vridring, spexigt original orange gummiband och originalkvitto från Klockmaster i Fältan.
Pris. SÅLD (52000kr)
Jag och klockorna bor i Älvsjö och ses gärna F2F.
Recension: Grand Seiko SBGH257
Bakgrund 2017 är ett stort år för Grand Seiko. Under Baselworlds presentation i mars fick vi reda på att GS (Grand Seiko) ”separeras” från Seiko. Vad detta innebär i praktiken är att GS nu ska behandlas som ett separat märke. GS ska alltså kunna stå på egna ben och du ska kunna fylla ditt...
klocksnack.se
Har använt den flitigt och därmed har den rash på spänne, lite repor på insidan av lugsen efter bandbyten plus någon enstaka hairline på boett/lugs (vilket är ofrånkomligt då lugsen är polerade till den grad att man blir kränkt bara av att titta på dem).
Pris: SÅLD (60000kr)
Och sedan har vi den här jäkeln. SBGE245. Limiterad till 600 ex. Verkligen jättefin och den enda av mina klockor någon av det täcka könet uppmärksammat och berömt. Faktiskt tre ggr, av tre olika personer!
Springdrive, GMT, urläcker vridring, spexigt original orange gummiband och originalkvitto från Klockmaster i Fältan.
Pris. SÅLD (52000kr)
Jag och klockorna bor i Älvsjö och ses gärna F2F.
Senast ändrad: