• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Grand Seiko SBGJ001

Donniedoer

Omega
2-Faktor
Pris
30000
Returpolicy
Vid distansaffär inom 24h på köparens bekostnad om skicket diffar väsentligt från beskrivningen
Bilder Skickat
  1. Ja
Kommer ångra mig - och förbehåller mig därmed rätten att dra tillbaka annonsen - men here we go!

Grand Seiko SBGJ001 söker ny ägare.

Skicket är överlag bra men använt. Som vanligt finns det spår på de polerade delarna. Har dessutom fått sig ett skav på boetten vid kl 9 och ett mindre mellan kl 5 och 6 (PM för bilder). Håller tiden som en GS bör och ligger klart inom specifikationerna +5/-3.

Kommer med ytter- och innerbox inkl. rispappret, manualer samt gångtest från GS.

Finns i Gbg/Hstd för F2F. Vid distansaffär skickas klockan med värde efter erlagd betalning med Swish. Jag står för frakten.

Pris: 30 000 SEK OBRO
Byte: Nej, helst inte då siktet är inställt på annat. Men har du en rimligt prissatt GS SBGR053/253 så kan vi säkert komma överens. Även andra mindre GS:ar på max 37mm kan vara av intresse. TAG Heuer CAR221A samt Speedmaster FOIS oxå intressant.
Retur
: Ej vid F2F. 24h vid distansköp på köparens bekostnad om skicket diffar väsentligt från beskrivningen.

Tack KS för annonsplats och ett fantastiskt forum!
GS front.JPG
GS handled.JPG
GS hel 2.JPG
GS hel.JPG
GS sida.JPG
 
Senast ändrad:
Topp