• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Grand Seiko SBGJ021G Hi-Beat GMT - LE 250/500 (Bildtung)

Foxbolt

Basic
Friends Of KS
Pris
48500
Returpolicy
Retur endast om något i beskrivningen inte stämmer. Denna skall ske inom 24 timmar efter mottagandet. Returfrakten sker dock på köparens bekostnad och klockan med set skall naturligtvis vara komplett och i samma skick som när den sändes. Ingen retur F2F.
Bilder Skickat
  1. Ja
En limiterad (500 ex. Detta är nr. 250) utgåva presenterad 2016 för att fira 135 år sedan Seikos grundande med en mörkt rödbrun tavla i struktur och den omtalade färgglada rotorn som skall ha inspirerats av gryningsljuset från Mount Iwate i närheten av den studio där dessa mästerverk tillverkas.

Boetten äger alla attribut en Grand Seiko står för med polering i världsklass. Mått 40 mm med en höjd av 14 mm. Inuti tickar GS berömda Hi-Beat 9S86 med 36000 bhp.

Uttagen ny av mig från Klockmaster i Globen 2016-11-29 och under full garanti t.o.m 2018-11-29.

Jag bedömer gärna mina klockor i en 10-gradig skala där 10/10 endast är när den kommit ut rykande het från tillverkningen. Därför anger jag denna till 9,9/10 då den använts endast vid ett fåtal tillfällen och däremellan legat i sin låda. Allt är naturligtvis i ett komplett set med ytterbox, box, länkbitar, hang-tag, certifikat (både garanti- och inspektionscertikat) samt instruktionsbok.

SEK 48.500:- via swish/banköverföring. F2F Stockholm eller frakt (metod att komma överens om) som jag bjuder på. Inga byten.

Retur endast om något i beskrivningen inte stämmer. Denna skall ske inom 24 timmar efter mottagandet. Returfrakten sker dock på köparens bekostnad och klockan med set skall naturligtvis vara komplett och i samma skick som när den sändes. Ingen retur F2F.

Referenstråd finnes.

IMG_7947.JPG

fullsizeoutput_5154.jpeg

IMG_7966.JPG

IMG_7987.JPG

fullsizeoutput_5157.jpeg

IMG_7974.JPG

IMG_7977.JPG

fullsizeoutput_5156.jpeg

fullsizeoutput_515a.jpeg

fullsizeoutput_5159.jpeg

IMG_8004.JPG


Tack KS för annonsplats
 
Tillbaka
Topp