• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tillbakadragen Grand Seiko SBGJ231 Seiko Premium Boutique Limited Edition

Nicbex

Guld
2-Faktor
Pris
60000
Returpolicy
Vid överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Den här kanske mer läggs ut som en tanke snarare än en riktig annons och jag förbehåller mig all rätt att neka försäljning.

Det rör sig alltså om Grand Seiko SBGJ231 Hi-beat 36000 GMT Seiko Premium Boutique Special Edition. Klockan säljs enbart i två butiker i världen, Seiko Premium Boutique i Tokyo eller Osaka. Klockan är inte begränsad i antal men de två butikerna får enbart in en mycket liten mängd av dessa klockor varför antalet faktiska klockor som finns i världen är väldigt liten. Jag har även hört att väntelistan på dessa är låååång.

Klockan har en helt fantastisk blå Sunburst-tavla inspirerad av Mount Iwate. På baksidan, på insidan av glaset, är tryckt, utöver det klassiska lejonet, "Seiko Premium Boutique Limited Edition". I övrigt behöver klockan knappast mer introduktion, hi-beat-urverk med visare som flyter som glödhett stål i smör.

Klockan är i mycket fint skick men det finns givetvis några små repor från användning. Full set.

Villkor vid försäljning är att jag och köparen undertecknar ett förköpsförbehåll innebärande att jag har rätt att återköpa klockan för det fall köparen säljer den. Av den anledningen tänker jag enbart sälja till forummedlemmar med goda referenser och post count, för det fall klockan skulle säljas.

Tillbaka
Topp