Harry Palmer
Silver
- Pris
- 20000
- Returpolicy
- Enligt ö.k
- Bilder Skickat
- Ja
Grand Seikos GMT Sbgn003 på 39 mm. Säljes som fullset med allt som ingår vid nyköp. Utplockad 2021 med 5 års Grand Seiko garanti.
Köpt av mig på forumet för ca 1 år sedan. Mycket sparsamt använd så skicket är det samma som vid köpet, bifogar därför en länk till annonsen från den tidigare ägaren där en utförligare beskrivning av skicket samt bilder finns.
F2F affär i Stockholm för köpare med goda referenser alt skickas på köparens bekostnad. Betalning enbart genom Swish.
Gott om referenser se min gg tråd.
Pris: 20 000 kr21 000 22 000 23 000 kr
Tack KS!
Köpt av mig på forumet för ca 1 år sedan. Mycket sparsamt använd så skicket är det samma som vid köpet, bifogar därför en länk till annonsen från den tidigare ägaren där en utförligare beskrivning av skicket samt bilder finns.
Avslutad - Grand Seiko SBGN003
SBGN003 utplockad augusti 2021, Grand Seikos 5års garanti. Köpt på forumet av mig i september 2022. Fullset med allt som ingår vid nyköp. Finns en ding i nedre vänstra bandhornet samt spår av bandbyten och en repa på baklocket från tidigare ägare. Sparsamma spår av deskdiving på länk och bezel...
klocksnack.se
F2F affär i Stockholm för köpare med goda referenser alt skickas på köparens bekostnad. Betalning enbart genom Swish.
Gott om referenser se min gg tråd.
Pris: 20 000 kr
Tack KS!
Senast ändrad: