• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Grand Seiko SBGN003

DDraper

Omega
Pris
25750
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Hej,

Jag släpper ett inbyte jag nyligen tagit. Mycket fin klocka men var från början tyvärr inte riktigt det jag letade efter.

Klockan är uttagen på Klockmaster 2019 och är i mycket fint skick. Endast mindre spår av användning. Går fint. Kommer med boxar inkl. rispapper och bok plus ifyllt cert. Med följer även några extra länkar. Klockan sitter nu relativt ledigt på min ca 18,5cm handled. Saknar du verktyg hemma så kan jag givetvis hjälpa till och justera länk efter uppskattning.

Skulle kunna tänka mig en Seamaster 300M, 90-tal till tidigt 00-tal i inbyte. Kvarts eller automat är båda av intresse. Skulle även kunna tänka mig någon kul dykare från Seiko. Tex en SPBJ143J1 men öppen för annat kul på den fronten.

Finns för f2f i Skåne men kanske också skickas efter önskemål där du som köpare står för frakt samt risk.
Pris: 25 750.

Önskas fler bilder så hör av dig så går det säkert att lösa.
GSk1.jpeg
GSk2.jpeg
GSk3.jpeg
GSk4.jpeg
GSk5.jpeg
GSk6.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp