• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Grand Seiko SBGR051, Seiko Prospex SBCM023, Sinn 144 St Sa

rdianat

Cartier
2-Faktor
Grand Seiko SBGR051, Köpte den begagnad i Februari 2015 från Japan. Klockan är från maj 2012. Håller tiden väldigt bra (+1s per dygn över två dagar) men bör servas med tanke på att den är lite över 4 år nu. Kommer med dubbla boxar och papper. Har en del bruksspår på boett, glasring och länk, och eftersom poleringen är väldigt "high grade" så syns de tydligt under lupp, men inget som stör vid normal användning. Länkbitar medföljer naturligtvis. (22.000 SEK) (20.000 SEK) 18.000 SEK

IMG_3799.JPG
IMG_3800.JPG
IMG_3801.JPG
IMG_3802.JPG
IMG_3803.JPG
IMG_3804.JPG
IMG_3805.JPG
IMG_3806.JPG
IMG_3807.JPG

IMG_3797.JPG

IMG_3798.JPG



[SÅLD] Sinn 144 St Sa, Köptes ny av mig i slutet av juli i år, använd ett fåtal gånger. Gillar inte den borstade finishen. Kommer med box och papper.
(16.000 SEK) NYTT PRIS 14.000 SEK.

[SÅLD] Seiko SBCM023, Köpte den NOS 2013 om jag inte missminner mig. Har bytt batteri en gång. Kommer med en riktigt solid Seiko länk (den som följde med klockan såklart). Just nu sitter den på ett NATO band. Modellen tillverkas inte längre av Seiko och är därför ganska svår att komma över då få väljer att släppa sina. Kommer med box och papper. (5500 SEK) 4.300 SEK.

Full retur om objektet ej är som beskrivet. Frakten ingår inte i priserna ovan.
 
Senast ändrad:
Topp