• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Grand Seiko SBGR061 Fullset med garanti kvar, Prisbump

eblomgren

Omega
Pris
31000
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Har en fullset GS SBGR061 med ett par veckors garanti kvar som jag gärna flippar mot någon annan GS eller bättre Seiko (MM, SLA017 etc.), både pengar upp och ner vid byte funkar för mig. Kan även tänka mig ren försäljning, 31.000 är då prislappen.

Klockan är mycket sparsamt använd och i perfekt skick vilket man ser på bilderna och den håller tiden som en GS ska. Är som sagt var garanti kvar så om man vill köpa ”med lite säkerhet” är detta ett ypperligt tillfälle. Annars finns det egentligen ingenting mer att tillägga (förutom att det är en fantastisk dressare med GS extremt skarpa detaljer) så jag låter bilderna tala sitt tydliga språk.

IMG_6564.JPG
IMG_6569.JPG
IMG_6570.JPG
IMG_6571.JPG
IMG_6575.JPG
IMG_6577.JPG
IMG_6579.JPG

IMG_6580.JPG
IMG_6581.JPG
IMG_6582.JPG

GS SBGR061
Pris:
(31.000 kr) 30.000 kr men bytes helst mot GS (gärna Springdrive) eller exklusivare Seikos, MM300, SLA017 osv. Ok med pengar upp eller ner.
Retur: Nja, finns ju garanti kvar men om något i beskrivningen inte stämmer så löser vi självklart det.
Helst F2F i Stockholmstrakten men kan självklart skickas om köpare finns utanför huvudstaden.

Referenstråd: https://klocksnack.se/threads/eblomgren.83005/

/ Erik
 
Senast ändrad:
Topp