• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Grand Seiko SBGR061 / Slutlig prisjustering

Isodor

Audemars
Min första Grand Seiko ska få vandra vidare då jag ska prova en annan GS.

Modellnamn: Grand Seiko SBGR061
Diameter: 39.5 mm
Automatisk urverk - 9S65 med 72h gångreserv. +5/-3 sek/dag enl. GS standard.
Denna klocka har jag manuellt mätt till ca 0.5-1 sek minus per dag vid användning. Ta det inte ordagrant men det ger en fingervisning hur bra den går.
Härlig elfenbensfärgad tavla med blånerad sekundvisare.
Glasbaksida för att skåda urverket.
Importerad från Japan och är stämplad Mars 2016 och GS ger worldwide garanti på 2 år.
Fullset.

Skicket på klockan är väldigt bra. Några enstaka små hairlines annars "som ny".

Denna klocka säljes efter slutlig prisjustering för- 31.000:- , (35.500kr) och affären görs F2F i Stockholm och betalas via Swish. Listpris hos AD 45 tkr.
Ingen retur efter köp.

Kan även skickas om du har goda referenser. Då gäller retur inom 24h om skicket skulle ej vara som beskrivet. Köpare betalar frakt.

Så, är du beredd att prova GS? Mer bang for the buck i denna priskategori är nog svårt att finna.

Jag har referenser, men ingen referenstråd då jag mest har köpt på K&S och ej sålt. Kan självklart ges vid önskemål.

Bilder:
sbgr.jpg

image.jpeg

DSC02510.JPG

DSC02174.JPG

DSC02175.JPG


DSC02526.JPG

DSC02560.JPG
 
Senast ändrad:
Topp