• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Grand Seiko SBGV011 limited fullset, Byten: Omega Speedy Pro etc

Aerospace

Panerai
2-Faktor
Pris
28k
Returpolicy
Enl. ök om något är helt galet. Har närmare 1-års garanti.
Bilder Skickat
  1. Ja
SÅLD!

Öppen för byten som Omega Speedmaster Pro 005 Moonwatch cal.1861, Seiko snj025p1/snj028p1 "Arnie", Citizen Aqualand JP2000-08E. Kan även tänka mig byta mot Omega Seamaster Master 300 Co-axial och Tudor BB 58. Slant från mitt håll vid byte till Omega eller Tudor. Pris: 30', 29', 28,' inkl. värdefrakt för denna grymma klockan!. Under garanti.


Har en sällsynt läcker Grand Seiko SBGV011 historical 50th anniversary selfdater i jättefint skick, limiterad till 900 ex!
Detta är den ovanligare brorsan till silvertavlade SBGV009(1200 ex) fast med svart/grå magisk sunburst tavla. Oerhört trevlig "finkvartsare" med sina 37,2mm och grymma 9F82-quartzverket men får tyvärr lämna då jag lyckats fått span på annat. Fullset med inner-och ytterbox, cert, manualer, rispapper, Seiko påse, länk i fullängd, läderarmband(croco), kvitto från handlare, garantikort 1-år. Uttagen 2014 hos AD i Spanien, köpt av mig i aug från reko spansk handlare via c24.

Skick:
Blank, skarp och fin som en GS ska vara med endast några supertunna hairlines. Listades som utmärkt skick 9/10 hos handlaren vilket jag håller med om.
Har endast använt klockan ca 4 ggr kortvarigt extremt varsamt hemma.
Länken var oanvänd med alla plaster kvar men är nu monterad och avplastad(2st små kvar samt resten sparat i lådan). Absolut nyskick på länken utan hairlines. Läderarmbandet är använt men fortfarande i gott skick med mycket liv kvar, likaså spännet är blankt och fint.

Snabb spec:
-37,2mm diameter(bärs ngt större p.g.a. de kraftiga bandhornen). Min handled är ca 17cm.
-Urverk: Quartz, GS 9F82, datum, termokompensering (+-10spy). Upp till 50-års serviceintervall.
-Safirglas med AR-coating på insidan
-100m WR

Ser helst dig som köpare med referenser. Förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen om jag får kalla fötter. Bara att skicka frågor via PM så svarar jag så fort jag kan.

Pris:
30', 29', 28' inkl. värdefrakt. Gillar inte prisbump på denna skönheten, först till kvarn. Gav mer för den hos handlaren.
Byten: Omega Speedmaster Pro Moonwatch(nyare med cal.1861), Seiko snj025p1/snj028p1 "Arnie", Citizen Aqualand JP2000-08E. Kan även tänka mig byta mot en Omega Seamaster Master 300 Co-axial eller Tudor BB 58. Slant från mitt håll vid byte till Omega eller Tudor.
Skickas:
Ja, med Postnord värde. På köparens eget ansvar(stabil frakt, har aldrig hänt ngt de gånger jag skickat som värde).
Betalning: Swish, Banköverföring
Retur: Enl. ök om något är helt galet. Har närmare 1-års garanti.
Referenser: https://klocksnack.se/threads/aerospace.72796/#post-1847965

Stort tack till KS för annonseringen!

24.JPG


23.JPG


22.JPG


1.JPG


2.JPG


3.JPG


4.JPG


5.JPG


6.JPG


7.JPG


8.JPG


9.JPG


10.JPG


11.JPG


12.JPG


13.JPG


14.JPG


15.JPG


16.JPG


17.JPG


18.JPG


19.JPG


20.JPG




10/10-019:
1.JPG


IMG_5004.JPG


IMG_5010.JPG




Några bilder från handlaren:
DSC03054.jpg


DSC03056.jpg


DSC03049.jpg


DSC03050.jpg
 
Senast ändrad:
Topp