• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Grand Seiko SBGV225G med en fantastisk tavla!

Risto85

Cartier
2-Faktor
Pris
20500
Returpolicy
Ingen vid f2f, annars efter överenskommelse innan genomförd affär
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljes en Grand Seiko SBGV225G uttagen av mig 2019/12 hos Svensk AD.

Skicket är fantastiskt bra och enbart ytterst små spår av användning går att hitta. Klockan kommer givetvis fullset enligt sista bilden och jag har även kompletterat med en extra halvlänk (det finns alltså totalt 3st) så att man kan få den att sitta perfekt.

Denna modell är på 40mm vilket gör att den passar fint även på lite grövre handleder.

Tavlan är väldigt svår att fota, men den skiftar mellan att se väldigt mörk ut (nästan svart) till skimrande blå/turkos :hungry:

Byten? Ja, kanske det! Tudor, Breitling, Omega eller kanske en annan GS? (Minimum 39mm) Testa gärna så får vi se :D

Pris: 20500:- och då bjuder jag på rek. extra! (Dock sker all frakt på köparens egen risk)

Betalning sker via Swish, inga undantag tyvärr.

Här finns en länk till min GG-tråd ifall man vill kika på den: https://klocksnack.se/threads/risto85.105262/

Tack KS för ett fantastiskt forum och för möjligheten att kunna annonsera!

Väl mött // Risto85

Foto 2020-04-16 18 55 32.jpg
Foto 2020-04-16 18 55 48.jpg
IMG_E4666.JPG

IMG_E4662.JPG
IMG_E4673.JPG
IMG_E4660.JPG
IMG_E4669.JPG
IMG_E4668.JPG
IMG_E4670.JPG

IMG_E4651.JPG
 

Bilagor

  • IMG_E4669.JPG
    IMG_E4669.JPG
    910.3 KB · Visningar: 5
Senast ändrad:
Topp