Fredrik78
Silver
- Pris
- 18900
- Returpolicy
- Enligt ök.
- Bilder Skickat
- Ja
Hej!
Jag säljer denna då jag även köpte en med champagnetavlan som jag ska behålla så passa på att köpa en otrolig klocka som är använd en handfull gånger med nästan 3 års garanti till väldigt bra pris.
Ordinarie pris är 24950:-
Jag ber om ursäkt för de dåliga bilderna med fingeravtryck överallt.
Det är en helt otrolig finish på denna pjäs och den är som en ny klocka minus någon liten repa på länken vid spännet från deskdiving.
Den har Grand Seikos klassiska boett och deras fantastiska 9F62 superquartz som inte ska behöva service på 50 år pga vacuumförslutningen av verket. (specad till plus/minus 10s per år).
37mm samt ca 10mm tjock. 19mm bandbredd och ca 45mm lug-to-lug.Antimagnetism 4800A/m.
100m WR.
Kommer fullset med box, manual,hangtag mm.
Säljs f2f i stockholm eller kan skickas med spårbar och försäkrad frakt.
Betalning via swish!
Mvh Fredrik
Jag säljer denna då jag även köpte en med champagnetavlan som jag ska behålla så passa på att köpa en otrolig klocka som är använd en handfull gånger med nästan 3 års garanti till väldigt bra pris.
Ordinarie pris är 24950:-
Jag ber om ursäkt för de dåliga bilderna med fingeravtryck överallt.
Det är en helt otrolig finish på denna pjäs och den är som en ny klocka minus någon liten repa på länken vid spännet från deskdiving.
Den har Grand Seikos klassiska boett och deras fantastiska 9F62 superquartz som inte ska behöva service på 50 år pga vacuumförslutningen av verket. (specad till plus/minus 10s per år).
37mm samt ca 10mm tjock. 19mm bandbredd och ca 45mm lug-to-lug.Antimagnetism 4800A/m.
100m WR.
Kommer fullset med box, manual,hangtag mm.
Säljs f2f i stockholm eller kan skickas med spårbar och försäkrad frakt.
Betalning via swish!
Mvh Fredrik
Senast ändrad: