- Pris
- 29000 & 31000
- Returpolicy
- Ingen ångerrätt men är något väldigt knas löser vi såklart det.
- Bilder Skickat
- Ja
Modell: Grand Seiko SBGX341 från 2023
Storlek: 40mm
Urverk: Kvarts
Länk: Passar en handled på ca 18,5cm just nu men finns extra länkbitar
Tidshållning: Har inte märkt av någon tidsavvikelse.
Skick: Bra skick, några hairlines på främst länken och polerade ytor. Klockan är fortfarande under garanti.
Tillbehör: Fullset
Pris: 29000kr ink. värdefrakt. Jag finns för F2F i NV Skåne om någon skulle vara intresserad av det.
Byten: Rolex 16234
Länk till tidigare annons:
klocksnack.se
Modell: Omega Seamaster 300M (SmpC) 212.30.41.20.03.001 från 2015
Storlek: 41mm
Urverk: Automatiskt
Tidshållning: Har inte märkt av någon tidsavvikelse. Okänd servicehistorik.
Skick: Använt skick, det finns gott om repor/hairlines, går nog även att hitta ett eller två hack/dings beronde på var man drar gränsen mellan djupare repa och hack. Främst på länk och spänne samt bezel. Jag badade med den i somras och då var den tät. Klockan är köpt från Kaplans tidigare i somras.
Pris: 31000kr ink. värdefrakt. Jag finns för F2F i NV Skåne om någon skulle vara intresserad av det.
Storlek: 40mm
Urverk: Kvarts
Tidshållning: Har inte märkt av någon tidsavvikelse.
Skick: Bra skick, några hairlines på främst länken och polerade ytor. Klockan är fortfarande under garanti.
Pris: 29000kr ink. värdefrakt. Jag finns för F2F i NV Skåne om någon skulle vara intresserad av det.
Länk till tidigare annons:
Avslutad - Grand Seiko SBGX341
Säljer en väldigt speciell och kortlivad GS-modell som endast fanns på den japanska marknaden mellan ca 2020-2023 samt vissa utvalda butiker i USA. Pris: 29 000 kr. Modellen hör till GS "Tough Quartz" segment, här med 40.000 A/m magnetisk resistans och 200m djuprating. Sitter oerhört skönt på...

Modell: Omega Seamaster 300M (SmpC) 212.30.41.20.03.001 från 2015
Storlek: 41mm
Urverk: Automatiskt
Tidshållning: Har inte märkt av någon tidsavvikelse. Okänd servicehistorik.
Skick: Använt skick, det finns gott om repor/hairlines, går nog även att hitta ett eller två hack/dings beronde på var man drar gränsen mellan djupare repa och hack. Främst på länk och spänne samt bezel. Jag badade med den i somras och då var den tät. Klockan är köpt från Kaplans tidigare i somras.
Pris: 31000kr ink. värdefrakt. Jag finns för F2F i NV Skåne om någon skulle vara intresserad av det.