• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GRAND SEIKO Skrivbordsbilder / Wallpapers

Totte

Panerai
Sent skall syndaren vakna, heter det. Nu har jag sett ljuset och blivit GS-frälst på äldre dar'. Eftersom man ofta går all-in när man är klockolist ville jag pynta mitt skrivbord med något trevligt GS-Wallpaper. Jag föredrar mörka skrivbordsbakgrunder och helst inte fotografiska bilder. Men min jakt var helt fruktlös, kammade noll. Så jag tog mig friheten att skapa några själv :) Tänkte att jag kunde dela med mig till er, Kobra Kai's, som fått mig att se österut.
(Upplösningen är anpassade efter MacBook Pro 15" Retina. Vill någon ha en annan upplösning går det att fixa.)

Nu finns det zip't på Google Drive :)
Ladda ner alla 1920 x 1080 px >>
Ladda ner alla 2880 x 1800 px >>

GS_Wallpapes_new.jpg


Ser att plattformen re-size'ar bildens till 1600x1000px samt fått någon form av komprimering artefakter. Jag skall fixa så man kan ladda ner dem från en extern server eller liknande.
GS_Wallpapers_2880x1800px_Original.jpg
GS_Wallpapers_2880x1800px_Original2.jpg
GS_Wallpapers_2880x1800px_Original3.jpg
GS_Wallpapers_2880x1800px_Original4.jpg
GS_Wallpapers_2880x1800px_Original5.jpg
GS_Wallpapers_2880x1800px_Original6.jpg
GS_Wallpapers_2880x1800px_Original7.jpg
GS_Wallpapers_2880x1800px_Original8.jpg
 
Senast ändrad:

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Kul, snyggt! Har en egenknäppt bakgrundsbild som det är nu på min GS men något sånt där vore kul att byta med. Full HD, 1920 x 1080, vore skitschysst om du kan ordna :nailbiting:
 

JesperO

Rolex
riktigt snyggt jobbat - har bara jobbdator och det är no-go att använda något annat än corporate bilder... :-(

Men fullkomligt älskar hur du går fullständigt all-in vad gäller GS!!!
 

Camo00

Patek
Sent skall syndaren vakna, heter det. Nu har jag sett ljuset och blivit GS-frälst på äldre dar'. Eftersom man ofta går all-in när man är klockolist ville jag pynta mitt skrivbord med något trevligt GS-Wallpaper. Jag föredrar mörka skrivbordsbakgrunder och helst inte fotografiska bilder. Men min jakt var helt fruktlös, kammade noll. Så jag tog mig friheten att skapa några själv :) Tänkte att jag kunde dela med mig till er, Kobra Kai's, som fått mig att se österut.
(Upplösningen är anpassade efter MacBook Pro 15" Retina. Vill någon ha en annan upplösning går det att fixa.)

GS_Wallpapes_new.jpg


Ser att plattformen re-size'ar bildens till 1600x1000px samt fått någon form av komprimering artefakter. Jag skall fixa så man kan ladda ner dem från en extern server eller liknande.
GS_Wallpapers_2880x1800px_Original.jpg
GS_Wallpapers_2880x1800px_Original2.jpg
GS_Wallpapers_2880x1800px_Original3.jpg
GS_Wallpapers_2880x1800px_Original4.jpg
GS_Wallpapers_2880x1800px_Original5.jpg
GS_Wallpapers_2880x1800px_Original6.jpg
GS_Wallpapers_2880x1800px_Original7.jpg
GS_Wallpapers_2880x1800px_Original8.jpg
När jobbar Du med projekt som drar in pengar egentligen, @Totte?
 
Topp