Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Han bölade på isen...Undrar hur mkt Bert Robertsson lipar nu?
fan att man missade detHan bölade på isen...
Grattis Sveriges baksida!
4 SM-guld hade vi för 60 år sedan![]()
Okej med 80-, 90- och 00-talet (6 guld)?fan att man missade det
är inte det lite löjligt att ta upp 60-talet? Är lite som om Edmonton, Montreal, New York eller Toronto skulle använda det som argument![]()
fortfarande ganska gamla meriterOkej med 80-, 90- och 00-talet (6 guld)?![]()
Ska vi bara räkna senaste året kanske?fortfarande ganska gamla meriterjust saying
![]()
nä. men man kanske kan hålla sig till detta decenniet om man ska skrytaSka vi bara räkna senaste året kanske?![]()
Jo, lag som inte vunnit så ofta brukar säga så. Som HV, FHC, Skellefteå osv. Men det kommer en tid när ni inte vinner på 10-20 årnä. men man kanske kan hålla sig till detta decenniet om man ska skrytasjälvklart är det inte fel att ha en anrik historia, men what have you done for me lately!?
![]()
Ja jag håller på Boston jag. Antar att vi är skit jämfört med TorontoJo, lag som inte vunnit så ofta brukar säga så. Som HV, FHC, Skellefteå osv. Men det kommer en tid när ni inte vinner på 10-20 år![]()
Figren visar klass, precis som vanligt.
![]()
Och nej, jag är ingen supporter av Frölunda. Ska dock sägas att de var klart värda att vinna då de spelar sjukt rolig hockey. Men, hade mitt lag "firat" på detta sätt hade jag skämt ögonen ur mig.
Spännande eftersom bengaler inte smäller utan brinner. Bangers smäller.
Ja ruggigt pinsamt av norrmannen och det förstör helt Frölundas guldfirande. Det som först verkade vara en isolerad händelse av en vilsen isolerad norrman verkar nu vara en vadslagning av flertalet spelare ur truppen. Betydligt värre då Frölunda aktivt tagit avstånd från händelsen..
Tom expressen o aftonbladet har det i sina artiklar idag..Intressant! Har du länk till artikel?
Tom expressen o aftonbladet har det i sina artiklar idag..