• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Grattis på födelsedagen till mig!! Tack Mekmek

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Grattis på födelsedagen, och så skall en födelsedag se ut! Haha...strunta i frugan ;) för det är din dag idag :D!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Grattis Holmqvist. Visst ska man kosta på sig en efterlängtad klocka när man fyller....
Vad ska det inte bli vid de 40??
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Så ska en födelsedag firas!!
Gott kaffe med en likasinnad och en ny klocka på armen!

Frun skakade på huvudet igen när jag kom hem.. haha :)

IANhnN0.jpg
Den var du värd, födelsedag och allt. Grattis och trevligt att råkas :)
 

Dannedarling

Breitling
2-Faktor
Grattis i efterskott. Bra val, gjorde själv samma i vintras och har njutit sedan dess.


Skickas från min iPad via Tapatalk
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Tackar.. :)
Såg detta som en tillfällig mellanlandning på vägen mot en pelagos, men FAN! Pelagosen sjunker i mina ögon nu.. Sitter och jämför dessa klockor och känner att PO´n har så mycket mer. Po´n har harmoni och klass, typ en aston martin, medan palagosen börjar kännas som en Hummer, dock en jäkligt snygg sådan. Vem vet vad framtiden gömmer? Kanske ikväll när man sitter med en pilsner i handen, klickar det till i huvudet som så många gånger tidigare och nya målet blir en SWATCH!
 

Dannedarling

Breitling
2-Faktor
Kul liknelser! Ligger en hel del i dem faktiskt bortsett från en lättviktshummer... Pelagosen är väl i titan? :))


Skickas från min iPad via Tapatalk
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Tackar.. :)
Såg detta som en tillfällig mellanlandning på vägen mot en pelagos, men FAN! Pelagosen sjunker i mina ögon nu.. Sitter och jämför dessa klockor och känner att PO´n har så mycket mer. Po´n har harmoni och klass, typ en aston martin, medan palagosen börjar kännas som en Hummer, dock en jäkligt snygg sådan. Vem vet vad framtiden gömmer? Kanske ikväll när man sitter med en pilsner i handen, klickar det till i huvudet som så många gånger tidigare och nya målet blir en SWATCH!
Nädu Holmqvist, det där sista tror inte jag på :) :)


Skickas från min iPhone
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Annars är titan rätt mysigt just nu, där jag sitter och kollar på min Aerospace...:)


Skickas från min iPhone


Haha, jag är väldigt glad för titan också, därför var pelagosen ett bra alternativ för mig, både dykare och titan.
Älskar lumen i Bezeln på den.
Men, vinden har vänt tidigare, tiden får utvisa.
 
Topp