• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Green - We löööve it!! Den gröna superduper tråden!

Chuck

Patek
2-Faktor
Inspirerad av Andys tråd kör jag igång den gröna tråden! 2009 skulle jag över allt annat ha en en SubLV, det hände aldrig.

Grönt är min favorit färg men feg som jag varit har jag aldrig vågat köpa en gröning. Nu är det verklighet, visa dina gröna färger!

Cheers Chuck
4c9fa051f16fc21a961fea9a66b17288.jpg



Skickat från min iPad med Tapatalk
 

Johe

Omega
Haha, hade en bättre beg på g i Tyskland 2015 för 48k men säljaren var för långsam på att svara därmed inte sagt att jag ångrar värdeutvecklingen, men nu är den för dyr tycker jag.
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Älskar gröna klockor. Är också min favoritfärg. Haft flertalet genom åren men många har försvunnit i olika försöka att konsolidera och rationalisera samlingen. Har bara två i dagsläget. Dock lite sugen på den nya gröna Seiko sumon. Och har länge kontemplerat inköp av ny Alpinist (klockan som plågar många här).

De två återstående gröna är en Victorinox Maverick, ref. V241693 och en Diesel, ref. DZ-2015. Båda dessa är keepers av affektionsskäl.

3BF6AAE6-E5BA-434B-8A56-3BC325FCA05E.jpeg
3B356239-19D8-4A58-9244-1A1003BEA33E.jpeg


P. S. Har även en hel del gröna band i mocka, canvas och nato, som nyttjas för att förgröna klockor. ;)
 
Topp