• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gripenbro kör reklam på ks men svarar aldrig

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Uret

Cartier
Hejsan.

Ni ser ju själva rubriken. Jag kan leva med att man inte svarar på mail 1 vecka men nu är det över 3 veckor sen jag maila och fortfarande inget svart, har hänt liknande tidigare för mig. Jag kan omöjligen vara den första med detta problemet ?
 

URsinne

Audemars
2-Faktor
Mail kan krångla.
Om någon inte svarat mail från mig på tre veckor i ett angeläget ärende skulle jag testat att ringa då det finns telefonnummer.
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Har hänt mig flertalet gånger också. Å andra sidan har det inte varit värre än att jag valt en annan handlare istället. Som andra säger, vill man verkligen komma i kontakt med dem finns ju alltid telefonnummer :)
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Har handlat från Gripenbro fyra gånger. Responstiden är ju inte fantastisk men brukar vara MAX en vecka. Vilket inte är bra, men funkar. Någon gång dock så har det tagit lång tid och då har jag skickat ett till mail och fått respons därefter. Vad jag vet så verkar det vara så att han på Gripenbro samtidigt har ett heltidsjobb och håller på med klockorna vid sidan av, vilket kan vara varför det ibland tar längre tid att få svar.
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Tagga honom så kanske han ser den här tråden och kan svara själv. @Gripenbro.se

Men kan säga att när jag har handlat där så har det vart snabba svar.
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Låter konstigt i mina öron. Har köpt, sålt och bytt med Gripenbro flertalet gånger. Detta kring såväl klockor och väskor. Vederbörande är en hedersman. Det finns garanterat en förklaring/ bakgrundshistoria.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp