• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

gripenbro

Kalledussin

Breitling
Jag har nu under en vecka försökt få kontakt och bjuda på två klockor, men inte hört att ord från dem. Jag har kontaktat via mail och telefon. Jag undrar om de lever? Har en tragedi inträffat?

Med vänlig hälsning,
Konsul Deutschland.
 

Tao

Omega
Jag har också skickat mail till honom för en vecka sen, fortfarande inget svar. Dock noterat att nya klockar har lagts upp på hemsidan.
 

Johan S

Omega
Jag mailade angående en klocka förut och då mailade jag sista april och fick svar 1a maj. Med tanke på att jag är från Uppsala och van med allt Valborgsfirande måste jag säga att det är mer än godkänt, måste ha blivit något vajsing bara.
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Skickade pm här på klocksnack för 1v sen, inte fått svar än. Ger inte så seriöst intryck.
 

Xalle

Audemars
2-Faktor
Är detta en konstruktiv tråd..i mitt tycke nej med tanke på om han lever/tragedi, men jag är kanske korkad ;) ( självklart hoppas jag inte på dödsfall eller tragedi så är det sagt hoppas alla får svar nu!)
 

Anders W

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Jag köpte nyligen en klocka i prisklassen 10-15k från Gripenbro/Peter. Fick svar på mina olika frågor inom 24 timmar. Ett litet missförstånd efter leverans fixades väldigt snabbt och korrekt från Gripenbros sida. Jag är mycket nöjd med min klocka och med själva affären. Har tidigare gjort några affärer med Peter och var mycket nöjd med dem också. Peter är en riktigt Good Guy tycker jag!
 

Gripenbro.se

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Då får jag be om ursäkt om det är så jag missat att svara på något mail.. försöker alltid att svara inom 24 timmar
oavsett om det är vecka eller helg.
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
De affärer jag gjort med Gripenbro och Peter under åren har skötts exemplariskt från hans håll.
Alltid tydlig och bra kommunikation och han har aldrig tagit mer än 12 timmar på sig att svara mig.
Top notch!
 

bjrn

Panerai
2-Faktor
Jag har aldrig fått något svar från Peter, men så har jag ALDRIG hört av mig heller:D . Jag har bara hört gott Gripenbro.
Någon gång har han skrivit i samma trådar och de har alltid varit trevliga inlägg.:D:)
 

Blackmore

Panerai
Har mailat lite frågor då och då. Alltid fått snabba svar. Har även ringt, luren plockades upp på andra signalen.

Har inte blivit någon affär vid något tillfälle, men skulle inte tveka om köpläge uppstår.
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Har handlat en hel del av Peter och det har aldrig varit ett enda problem i kommunikationen. Funkar kanon :)
 

Ako

Rolex
2-Faktor
Jag sålde en klocka, snabb betaling o inga övriga problem- 100 procent goodguy i min bok.
 

Perra79

Omega
2-Faktor
Har bara positivt att säga om gripenbro. Bra och snabb service när jag har haft frågor och affärer.
 
Topp