• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Gris/ikon nr.1: Omega Ploprof 600

Micke B

Streetracer
2-Faktor
Okej det här smärtar en hel del men jag har insett att den måste få gå. För lite handledstid och sug efter annat.

Alltså, generation 2 tavla, en hel säck mycket ovanligare än gen.3 tavlan. Helt original enligt tidigare ägare. Lagom sliten men opolerad boett. Missfärgning på tavlan som syns under belysning(se bild 3). Servad i december 2010, går nästan på pricken, håller tiden bättre än min Planet ocean 2500. Kommer med mesh, flightmaster och modernt isofrane.

Bytes mot en jävligt fin 5513, 114060, eller varför inte en motorcykel? Andra roliga(ROLIGA, inte två av den och en sån) förslag välkomnas också! Om du nu skulle sitta på en bunt pengar istället är priset 45 glada!

Frågor ställes med fördel i tråden så att alla kan se svaren=) Referenser finns, men jag vet inte var eller om de lever, har mest sålt till snokare innan. MEN NÅN ANNAN KANSKE KAN GÅ I GOD FÖR MIG? NÅN?

Visar den gärna i stockholm!

DSC_0245.jpg

DSC_0576-1_zps4af99710-1_zps6eecac5f.jpg

DSC_0577_zpseae922d6.jpg

vCrsogC.jpg

4oA1Ncb.jpg
 

Micke B

Streetracer
2-Faktor
Skänker 2% av försäljningsvärdet till barncancerfonden när den är borta! Så tänk på det när ni prutar...
 

Micke B

Streetracer
2-Faktor
Längesen jag bumpade denna...Byter gärna mot en 1803 med länk, har fått sjuka cravings efter en sån...
 
Topp