• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

gruby

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Sålt till Gruby. Riktigt snabb och smidig affär. Helt klart en goodguy!
 

Daion

Panerai
2-Faktor
Jag har köpt av Gruby och allt funkade hur smidigt som helst, kanonbra helt enkelt! Mina bästa rekommendationer!
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Agerade kurir åt Gruby.

Fick pengar av honom för en klocka i 20k-klassen och betalade säljaren efter att ha kikat på skicket. Krävde inget i gengäld utan sa mest med glimten i ögat att Gruby bjuder på en öl nästa gång vi ses! Fick ändå en väldigt fin flaska vodka i gåva.

Uppskattad gest, verkligen! KS-andan lever än.

Gruby är en goodguy.
 
Senast ändrad:

BOTL

Panerai
Handlat av mig ett par ggr, förutom att han lyckades slarva bort lite grejer på en herf så är han 100% goodguy. Skött sig exemplariskt.
 
Köpte en Oris Aquis av Grubys. En vän mötte upp han för affären och allt fungera perfekt.

Extra mycket credd för mängden bilder Gruby skickade innan och hur mån han är om att man ska vara nöjd.
 

Linkan

Rolex
Gruby köpte mina högtalare på auktion varav pengarna gick till BCF, hämtade högtalarna efter att ha fört över pengarna till deras konto. Smidig och snabb affär. Riktigt trevligt snack vid överlämningen och riktigt rolig snubbe! Rekommenderas till 100%
 

Sambuccashake

Omega
2-Faktor
Gjorde affär med @gruby i kategorin Lifestyle och inte nog med att denna uppgörelse gick perfekt hade vi även en trevlig konversation om ämnet i fråga.

Helt klart good guy!
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
100% goodguy. Köpte nyss en klocka av karln, samt setts i olika sammanhang tidigare. Rekommenderas!
 
Topp