• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Gruppköps-PADI SRPA21K

JaTack

Rolex
2-Faktor
DSC_4140.JPG
DSC_4141.JPG
DSC_4142.JPG


Säljer denna helt nya PADI. Har varit supernoga vid hantering, boxen är enbart öppnad två ggr. En gång när den anlände och idag när jag skulle ta bilderna. Har inte testat klockan varför den fortfarande är helt oanvänd och inplastad. Den är självklart full set med allt som följde med vid köpet inklusive specialcertifikatet. Är det några oklarheter eller frågor så är det bara att skicka ett meddelande.

Pris: 4600 kr inklusive frakt. Såld för 4,4k inklusive frakt
Gällande byten: Kom med förslag, jag kanske nappar. Men helst jämna byten eller pengar åt mitt håll.
Ingen retur.

Automatic Diver’s: SRPA21
  • Caliber 4R36
    Vibrations: 21,600 vibrations per hour (6 beats per second)
    Power reserve: approximately 41 hours
    ewels: 24 jewels
  • Specifications:
    Stainless steel case
    Screw case back
    Screw-down crown
    Hardlex crystal
    Diameter: 45.00mm, Thickness: 13.4mm
    Water resistance: 200m
    Magnetic resistance: 4,800 A/m
    Stainless steel bracelet with three-fold clasp with secure lock, push button release with extender
 

Bilagor

  • DSC_4136.JPG
    DSC_4136.JPG
    66.6 KB · Visningar: 115
  • DSC_4137.JPG
    DSC_4137.JPG
    128.7 KB · Visningar: 108
  • DSC_4138.JPG
    DSC_4138.JPG
    182.3 KB · Visningar: 109
  • DSC_4139.JPG
    DSC_4139.JPG
    93.4 KB · Visningar: 107
Senast ändrad:
Topp