• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Gruppo Gamma Genesis Mk III G-04

parasec

Rolex
2-Faktor
Pris
5700
Returpolicy
Nej, endast om jag farit med osanning
Bilder Skickat
  1. Ja
Till salu: en Gruppo Gamma. Modellen heter Genesis och detta är den sista generationen av den.

Hamnade hos mig i en bytesaffär då jag var sugen på att ha en Gruppo Gamma i samlingen igen. Jag blev verkligen inte besviken!

Lite synd att jag istället råkat sikta in mig på en annan klocka och vill banta ner samlingen ytterligare.

Fakta
44 mm bred
24 mm mellan luggarna
52 mm L2L
ca 15 mm hög/tjock/smal
Saffirglas
NH35-urverk
300 m water resistance
Sandwichtavla

Klockan är från 2016 och är i väldigt bra skick för sin ålder. Har knappast använts som daily beater av sina föregående ägare utan omhändertagits väl.

En bra review finnes här:

Den kommer fullset inkl mejsel för de skruvade bandstiften och förutom det blå lädret som misstänks vara nästan oanvänt medföljer det ytterligare 4 läderband, bl.a. det på bilden som är från en gammal fransk militärväska.

Pris: 5700 kr via Swish, då ingår spårbar skicka lätt, önskas REK får man stå för mellanskillnaden.
Retur: Nej
Byten: Ej aktuellt, men man kan alltid fråga

Tack KS för denna annonsmöjlighet och för ett trevligt forum ♥️
20210429_124622.jpg
20210429_122824.jpg
20210429_221217.jpg
20210429_225629_resized.jpg
20210501_125446.jpg


Om man räds storleken och vill jämföra med SKX:
20210504_073856.jpg


Kramar handleden väldigt bra tack vare de böjda bandhornen. Som referens har jag 17 och platta handleder.
20210429_123420_04.jpg
 
Senast ändrad:
Topp