- Pris
- 5700
- Returpolicy
- Nej, endast om jag farit med osanning
- Bilder Skickat
- Ja
Till salu: en Gruppo Gamma. Modellen heter Genesis och detta är den sista generationen av den.
Hamnade hos mig i en bytesaffär då jag var sugen på att ha en Gruppo Gamma i samlingen igen. Jag blev verkligen inte besviken!
Lite synd att jag istället råkat sikta in mig på en annan klocka och vill banta ner samlingen ytterligare.
Fakta
44 mm bred
24 mm mellan luggarna
52 mm L2L
ca 15 mm hög/tjock/smal
Saffirglas
NH35-urverk
300 m water resistance
Sandwichtavla
Klockan är från 2016 och är i väldigt bra skick för sin ålder. Har knappast använts som daily beater av sina föregående ägare utan omhändertagits väl.
En bra review finnes här:
Den kommer fullset inkl mejsel för de skruvade bandstiften och förutom det blå lädret som misstänks vara nästan oanvänt medföljer det ytterligare 4 läderband, bl.a. det på bilden som är från en gammal fransk militärväska.
Pris: 5700 kr via Swish, då ingår spårbar skicka lätt, önskas REK får man stå för mellanskillnaden.
Retur: Nej
Byten: Ej aktuellt, men man kan alltid fråga
Tack KS för denna annonsmöjlighet och för ett trevligt forum
Om man räds storleken och vill jämföra med SKX:
Kramar handleden väldigt bra tack vare de böjda bandhornen. Som referens har jag 17 och platta handleder.
Hamnade hos mig i en bytesaffär då jag var sugen på att ha en Gruppo Gamma i samlingen igen. Jag blev verkligen inte besviken!
Lite synd att jag istället råkat sikta in mig på en annan klocka och vill banta ner samlingen ytterligare.
Fakta
44 mm bred
24 mm mellan luggarna
52 mm L2L
ca 15 mm hög/tjock/smal
Saffirglas
NH35-urverk
300 m water resistance
Sandwichtavla
Klockan är från 2016 och är i väldigt bra skick för sin ålder. Har knappast använts som daily beater av sina föregående ägare utan omhändertagits väl.
En bra review finnes här:
Watch Review: Gruppo Gamma Genesis MK III
Company: Gruppo Gamma Website: www.gruppogammawatches.com Model: Genesis G-04 MK III Specifications: Class Mk III Genesis Functions Hours, minutes Case Stainless steel, polished Diameter 44 mm excl…
greatmazinger.wordpress.com
Den kommer fullset inkl mejsel för de skruvade bandstiften och förutom det blå lädret som misstänks vara nästan oanvänt medföljer det ytterligare 4 läderband, bl.a. det på bilden som är från en gammal fransk militärväska.
Pris: 5700 kr via Swish, då ingår spårbar skicka lätt, önskas REK får man stå för mellanskillnaden.
Retur: Nej
Byten: Ej aktuellt, men man kan alltid fråga
Tack KS för denna annonsmöjlighet och för ett trevligt forum
Om man räds storleken och vill jämföra med SKX:
Kramar handleden väldigt bra tack vare de böjda bandhornen. Som referens har jag 17 och platta handleder.
Senast ändrad: