- Pris
- 6000kr
- Returpolicy
- 24h om klockan ej motsvara beskrivningen
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer en väldigt limiterad Gruppo Gamma Peacekeeper "RTB" som gjordes exklusivt för Watch Wonderland och är limiterad till endast 50st ex., detta är i grund Gruppo Gammas populära Peacemaker modell med en del uppgraderingar som bl.a ETA 2824-2 urverk, antikbehandlat (åldrat) stål och tobaksbrun fumé urtavla med öst-arabisk font i semi-cali utförande. Andra egenskaper som den delar med den ursprungliga modellen är kupformat safirglas, skruvad krona och vattentät till 100m. Mycket fin klocka i mycket bra skick som inhandlades den 18 april i år men då jag är van vid mindre dimensioner så finner jag 44mm en aning för stort för mitt tycke. Fullt kit med resväska, GG skruvmejsel samt garantikort med gällande garanti t.o.m.18 april 2019.
Pris: 6.000kr
Retur: 24h om klockan ej motsvarar beskrivningen
Tack KS för annonsplats!
Specs från tillverkaren:
Pris: 6.000kr
Retur: 24h om klockan ej motsvarar beskrivningen
Tack KS för annonsplats!
Specs från tillverkaren:
- Movement: Automatic with Hacking and Hand-winding
- Caliber: Swiss ETA 2824-2
- Power Reserve: 38 hours
- Dial: Tobacco Brown Fumé dial in Eastern Arabic Semi-California configuration, sandwich indicators and silver hands
- Lume: Vintage Superluminova
- Crystal: Double-dome box sapphire crystal with anti-reflective coating
- Case Material: Antiquated steel with post-war aged treatment
- Bezel: Antiquated steel
- Caseback: Antiquated steel screw-down with sapphire crystal, WW Fox Mascot color print
- Water Resistance: 200 metres
- Crown: Screw-down
- Case Size: 44mm
- Lug-to-Lug: 52mm
- Case Thickness: 11.5mm, with crystal height of 3mm
- Strap: Brown calf leather
- Buckle: Antiquated steel tang
- Strap Specification: 24mm
- Additional Information: Comes with padded travel case and flathead screwdriver
Senast ändrad: