• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Grym dag som avslutades med årsklocka -76

Selvedge

Rolex
Dagen började med denna på armen
image.jpg

Och denna 85:a nerpackad..på väg söderut
image.jpg
träffade en trevlig köpare och pengar bytte ägare..,på väg norrut igen, närmare bestämt Engströms i Jönköping då min länk kommit..
image.jpg
känns riktigt bra! Nu är man lite som jabla, både oyster och jubilee och en mängd insert! Den fulländade klockan! Men det slutar inte där! Sätter mig i bilen och beger mig österut för att hämta upp denna...
image.jpg
image.jpg
min årsklocka från -76! Så en speedy ut och en speedy in! Grym fredag på alla sätt! Skål och trevlig helg!!
 

jabla

Sarlacc
Dagen började med denna på armen
image.jpg

Och denna 85:a nerpackad..på väg söderut
image.jpg
träffade en trevlig köpare och pengar bytte ägare..,på väg norrut igen, närmare bestämt Engströms i Jönköping då min länk kommit..
image.jpg
känns riktigt bra! Nu är man lite som jabla, både oyster och jubilee och en mängd insert! Den fulländade klockan! Men det slutar inte där! Sätter mig i bilen och beger mig österut för att hämta upp denna...
image.jpg
image.jpg
min årsklocka från -76! Så en speedy ut och en speedy in! Grym fredag på alla sätt! Skål och trevlig helg!!
Grattis! Vi kanske skulle köra en GMT-vecka nån gång. :)
 

J.Hall

Omega
Vaaaa! Så du hade redan en speedy på gång :) Stort grattis!!

Å tack som tusan för Speedy -85:an du sålde till mig :)
bild (1).JPG

På väg hem! (ja det är en av "oljeshejkerna Johnsson´s" bensinmack man ser i bakgrunden :p )
 

Selvedge

Rolex
Vaaaa! Så du hade redan en speedy på gång :) Stort grattis!!

Å tack som tusan för Speedy -85:an du sålde till mig :)
bild (1).JPG

På väg hem! (ja det är en av "oljeshejkerna Johnsson´s" bensinmack man ser i bakgrunden :p )
Ibland finns det en mening med det som händer! 2 lyckliga klockidioter som jagar årsklockor och lyckas! det tar vi en pilsner på!:)
 
Topp