Säljer en Citizen Promaster. Klockan är perfekt som beater och har bra funktioner som tidtagare, timer och alarm. Klockan har spår av användning, och det finns repor på både boett och glas tyvärr men förutom det funkar klockan som den ska (tidhållning, funktioner osv) och den har även precis fått ett färskt batteri.
Kommer på ett ganska slitet men dugligt gummi och ett valfritt natot (marinblått, olivgrönt, Orange, blå vitt lr röd vitt randigt).
Pris 350kr SÅLD! skickat vid rek står köparen för frakten med 24h retur oavsett anledning.
OBS! Andra bilden är taggen innan batteribytet! (vill visa hur den ser ut på gummit!).
Har även en hel vit Luminox Navy Seal Colormark i full sett med ostämplat cert.
(Lånad bild, laddar upp nya bilder så fort jag kommit hem och fottat).
Saxar lite information från klockor.nu
Boetten är i bra skick och personligen kan jag inte hitta några repor på boetten. Har nyligen rengjort den med hjälp av vatten och topsar, har även badat och diskat med den så trotts att den inte är trycktestad så är den tät. Dock finns det 2 repor på glaset men dom syns knappt så länge man inte klistrar fast ögat i glaset oxh lysser med en otroligt stark lampa.
Armbandet är i bra skick dock lite smutsigt på insidan.
Pris: 600kr SÅLD för 500kr skickat vid rek står köparen för frakten med 24h retur.
Kommer på ett ganska slitet men dugligt gummi och ett valfritt natot (marinblått, olivgrönt, Orange, blå vitt lr röd vitt randigt).
Pris 350kr SÅLD! skickat vid rek står köparen för frakten med 24h retur oavsett anledning.
OBS! Andra bilden är taggen innan batteribytet! (vill visa hur den ser ut på gummit!).
Har även en hel vit Luminox Navy Seal Colormark i full sett med ostämplat cert.
(Lånad bild, laddar upp nya bilder så fort jag kommit hem och fottat).
Saxar lite information från klockor.nu
- Armbandsmaterial.......Gummi
- Boettfärg............Vit
- Boettmaterial............Kolfiber
- Funktion............Datum
- Urtavla Glas........Härdat Mineralglas
- Urverk.........Quartz (tror Ronda)
- Vattentäthet........20 Atm
- Diameter..........44,00 M
- Lume......Tritium
Boetten är i bra skick och personligen kan jag inte hitta några repor på boetten. Har nyligen rengjort den med hjälp av vatten och topsar, har även badat och diskat med den så trotts att den inte är trycktestad så är den tät. Dock finns det 2 repor på glaset men dom syns knappt så länge man inte klistrar fast ögat i glaset oxh lysser med en otroligt stark lampa.
Armbandet är i bra skick dock lite smutsigt på insidan.
Pris: 600kr SÅLD för 500kr skickat vid rek står köparen för frakten med 24h retur.
Senast ändrad: