• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Grymt Cool Beater.

Medstil

Omega
Hej !

När jag startade mitt nya företag Royalstraps så sökte jag även efter den perfekta Beatern att sälja.
Förutom alla straps företag som jag slutit avtal med, kommer jag nu även att sälja Momentum i Sverige.

Momentum är ett företag från Canada som bygger extremt prisvärda klockor.
Min favorit heter Steelix se bild nedan, Quartz verk från syskonföretag till Seiko med 5 års batteri, vattentät 200m med skruvad krona, härdat anti reflexbehandlat mineralglas, miljövänlig förpackning mm.

Diameter 44mm och Luggbredd 22mm så alla coola straps från Morellato och Bonetto Cinturini passar perfekt.
Samt att Momentum gör ett par fina straps till just Steelix som kommer i 4 utföranden.

Kolla gärna instagram Royalstraps för senaste info.
Webbutik öppnar maj-juni Royalstraps.se

Första klockorna kommer hem i om ca en vecka, Betalning med Swish tillsvidare då inte webbutik är klar.

Priserna ligger på 1000 lappen jämt med Zulustrap och 1100 med Italian real rubber dive strap.

Detta är galet mycket klocka för pengarna och den perfekta reseklockan, beatern, äventyrsklockan mm.

Ha D / Mathias

SteelixGreen.JPG
bild 1.JPG
bild 2.JPG
 
Topp