• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GS GBG GTG 26/6

Chrisse

Patek
2-Faktor
Ska bara köpa snus.
image.jpg

Rappa på, hungrig här.
 

Hallberg

Omega
Fick också den ytterst hemliga förhandsinfon när jag var inne i april. Var sedan där för ett par dagar sedan, tyvärr hade inte GMT:n kommit in ännu. Fick veta att Dennis hade beställt den gröna limiterade och att det är en svart på gång in till butiken.

Nu till kärnfrågan; VAR FAN ÄR MIN INBJUDAN?? :shifty:

(Kan bara hålla med ang. upplevelserna av den äldre damen. T o m när hon är trevlig är hon det på ett otrevligt sätt).
 

Brogren

Cartier
Undrar om nån på klockmaster läser den här tråden???


Menar du att det är dåligt att vi delar våra åsikter? Känner att jag måste försvara mig för att jag gjort en negativ kommentar om Klockmaster i alla fall.

Det bemötandet jag fick av urmakaren var faktiskt under all kritik. I början av förra året då jag var 22 år och precis nyintresserad av klockor strosade jag in på Klockmaster med min morfars klocka. Urmakarens bemötande gjorde att jag vände på klacken och gick.
Nybörjare som jag var kunde jag enligt urmakaren inte tjäna några pengar på den klockan (han hade inte öppnat den och jag hade inte sagt att jag skulle sälja den) utan "man måste kunna någonting om klockor för att kunna sälja dem" sade han.
Jättekul första möte med en urmakare var det inte och det är därför jag kommenterade nu.
 
Topp