• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GS GMT - Snyggast på läder eller länk?

Snyggast på läder eller länk?

  • Läder

    Röster: 63 63.6%
  • Länk

    Röster: 34 34.3%
  • Annat

    Röster: 2 2.0%

  • Totala väljare
    99

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ja, jag har tråkigt...

DSC_0628_zps2d647624.jpg

DSC_0630_zpsdec5d006.jpg

DSC_0752_zpse7976b25.jpg

DSC_0753_zpse1cbfcbb.jpg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Den blev bra mycket tyngre på länk i alla fall. Tycker även den ser större ut på länk. Vanligtvis brukar jag testa både och direkt, men länken åkte på först nu efter några veckors ägande så det känns nästan som om jag har en ny klocka. :)
Blingigt värre blev det. En riktig biff-länk var det också. Upphöjda mittlänkar gör att den känns ännu tjockare.
 

Sond

Patek
Läder vinner knappt. Men den där är ju som Speedy, en klocka som blir två klockor beroende på hur du klär den.
 

fredtiger

Cartier
Det där är en riktigt snygg klocka.:cigar: På bild tycker att lädret vinner. Länken är inte dum heller, skulle gärna se några handledsskott med länken.
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Säger nog också att läder är snyggast men länk är alltid rätt. Få klockor gör sig illa på en länk. Och visst är det fantastiskt när det blir en helt ny klocka vid byte. Upplever samma sak med min PO. Bra för plånboken också!
 
Topp