- Pris
- 20k
- Returpolicy
- Inom 24hrs oavsett anledning om du är missnöjd. Du står dock för frakten tillbaka.
- Bilder Skickat
- Ja
Klassik Flieger 40
Info: Modellen med ETA 2824-2 Top. (Säljs numera med Sellita som standard, inte ETA). Klockan är från augusti 2020 så garantin har nyligen gått ut.
Skick: Näst intill nyskick, endast FÅ spår av användning. Håller tiden löjligt bra på min handled +2/-2.
Medföljer:
Fullset inkl den enorma lådan. Oanvänt original-läder medföljer men kommer på nato.
SÅLD: 8500kr inkl eventuell frakt.
Betalning via swish.
F2F om vi känner varandra.
Byten undanbedes.
GMWB5000TVA
Info: Titanium Virtual Armour
Titan-G-Shock extra allt. All text är fram-lasrad, det är titanet som syns genom DLC-coatingen.
Medföljer: Givetvis fullset (från KLM Globen). Skickar även med 2 meningslösa ”give-aways” om du går igång på det.
Skick: Använd ett fåtal dagar. Nära nyskick (då jag inte gillar att skriva nyskick eftersom något spår av användning brukar gå att hitta).
Tillbakadragen. Skicka PM vid intresse.
Pris: 20000kr inkl värdefrakt.
Swish is king som vanligt.
Byten undanbedes.
Info: Modellen med ETA 2824-2 Top. (Säljs numera med Sellita som standard, inte ETA). Klockan är från augusti 2020 så garantin har nyligen gått ut.
Skick: Näst intill nyskick, endast FÅ spår av användning. Håller tiden löjligt bra på min handled +2/-2.
Medföljer:
Fullset inkl den enorma lådan. Oanvänt original-läder medföljer men kommer på nato.
SÅLD: 8500kr inkl eventuell frakt.
Betalning via swish.
F2F om vi känner varandra.
Byten undanbedes.
GMWB5000TVA
Info: Titanium Virtual Armour
Titan-G-Shock extra allt. All text är fram-lasrad, det är titanet som syns genom DLC-coatingen.
Medföljer: Givetvis fullset (från KLM Globen). Skickar även med 2 meningslösa ”give-aways” om du går igång på det.
Skick: Använd ett fåtal dagar. Nära nyskick (då jag inte gillar att skriva nyskick eftersom något spår av användning brukar gå att hitta).
Tillbakadragen. Skicka PM vid intresse.
Pris: 20000kr inkl värdefrakt.
Swish is king som vanligt.
Byten undanbedes.
Senast ändrad: