• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gtg Örebro

Scipio

Patek
2-Faktor
Går det att boka på något ställe där man kan käka också? Tänkte så att jag kommer in eftersom jag är under 18.
Just det, vi är i Sverige. De flesta restauranger är väl glada att ta emot sällskap som är i olika åldrar? Om det inte är en ren krog borde vi kunna gå nästan överallt. Det är väl bara spriten du inte kommer åt.
 

BoEtt

Rolex
Hej hopp!
Jag har lagt upp en konversation för er som anmält intresse till den 18:e. Hojta till om det är så att ni får förhinder.
Ni som inte anmält er kan även ni hojta till! :D
 

BoEtt

Rolex
Bump igen, då det närmar sig. På lördag är det dags.
Lokal är bokad på kvällen för käk o dryck. Vi börjar som förra gången, för de som kan, vid lunchtid på Ahléns ur på järnvägsgatan för att kika på nytt och snacka gammalt. Efter Ahléns går vi vidare till nåt lämpligt hak innan vi drar vidare till matstället. För er som var med i våras så är det samma upplägg.
Detaljer kommer i PM tråden.
 

BoEtt

Rolex
Första pitstoppet Ahlens ur
IMG_7608.JPG

IMG_7609.JPG

IMG_7611.JPG
 
Topp