• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG Bangkok

ssp226

Cartier
Hälsningar till forumet från Micke E, Christian W och Martin B.

Varmt, iskalla öl och kul klockor!

e4abudun.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Re: GTG Bangkok

Hade ni typ 3 klockor var med er eller har det shoppats! :)
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Re: GTG Bangkok

Ser ju sjukt skönt ut. När Norwegian börjar flyga så kör vi en gemensam GTG! :)
 
Re: GTG Bangkok

Hur kan Omega dominera med 2st mot Rolex 7st ?
Riktigt trevligt att träffas ändå. Tack Micke.E och Martin.B för en härlig kväll. Och stor eloge till er för alla fina ur jag fick se och känna på. Jag ligger i lä kan jag konstatera.
/Chrille
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Re: GTG Bangkok

Kul! Hade ej bangat på en Bangkok-gtg! Ha lite framförhållning nästa gång. :D
 

paradis

Audemars
Re: GTG Bangkok

SINGHA är BÄST..är så res sugen,ock speciellt Thailand.Har varit många gånger mycket skoj där...så KS.pojkarna har säkert inte tråkigt. :roll:
 

Fabian

Patek
2-Faktor
Re: GTG Bangkok

Snyggt martin! Önskar att jag kommer till Hong Kong innan Hösten...isåfall så hör jag av mig för en GTG!
 
Re: GTG Bangkok

Den där Ploprofen asså! Tyvärr har jag så dåligt internet att jag inte kan ladda upp några bilder här från BKK. Tack igen Micke o Martin!
 

ssp226

Cartier
Christian.W skrev:
Hur kan Omega dominera med 2st mot Rolex 7st ?
Riktigt trevligt att träffas ändå. Tack Micke.E och Martin.B för en härlig kväll. Och stor eloge till er för alla fina ur jag fick se och känna på. Jag ligger i lä kan jag konstatera.
/Chrille

Tack själv Chrille! Trevligt att träffas!
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Re: GTG Bangkok

Var det inte någon som hintade i en tråd härom dagen att det bara var bankrånare med ROO:s som hänger i Thailand? :)
 
Topp