Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vem har bronsklockan? Fasen att jag inte var där och fick klämma.![]()
DWs - den var riktigt häftig och satte min Sinn i baksätet vad gäller tool.
Mer bilder imorgon 16610?
Tack Daniel och Sofia för meetinget i butik och verkstad. Tack alla som kom och gjorde detta - vi vart 14 pers till slut - och detta var riktigt supertrevligt med lyckat restaurangbesök och allt! Bara att göra om när det blir varmt ute. De sista tappra drog iväg för att ta ett par öl till nu.
Tack och ha det gott alla!
/Riv
Det måste väl vara bra mycket trevligare att sitta och ha det gött med de andra än att stirra in i en mobil halva kvällen?Dessutom det väl kutym att lägga upp bilder från GTG fortlöpande under kvällen!
Men jag förstår ingenting, den KAN inte vara ny. Utgick från sortimentet för länge sedanja en 2538.20.00 den är fin. Jag hann inte lägga upp bilder igår...det var för trevligt för att greja med mobilen.
Men jag förstår ingenting, den KAN inte vara ny. Utgick från sortimentet för länge sedan![]()
Det måste väl vara bra mycket trevligare att sitta och ha det gött med de andra än att stirra in i en mobil halva kvällen?![]()
Det stämmer. Men den som spar den har=) den är riktigt fin...
Men 27 gurkor, jo tjäna säger jag. Fast den är grym.
Var baby ploprof till salu då?
Det bästa var att Theking körde på två nya subbar i världsklass=)