• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Gtg Borås

16610

Pandion
2-Faktor
Stort tack till alla som var där och extra till Daniel med personal på Jälmers och Rivalen!
Bilder kommer imorgon. Måste sova först;)
null_zpsf37c46ae.jpg

Vem har bronsklockan? Fasen att jag inte var där och fick klämma. :)

DWs - den var riktigt häftig och satte min Sinn i baksätet vad gäller tool.

Mer bilder imorgon 16610?

Tack Daniel och Sofia för meetinget i butik och verkstad. Tack alla som kom och gjorde detta - vi vart 14 pers till slut - och detta var riktigt supertrevligt med lyckat restaurangbesök och allt! Bara att göra om när det blir varmt ute. De sista tappra drog iväg för att ta ett par öl till nu.

Tack och ha det gott alla!
/Riv

DWs - den var riktigt häftig och satte min Sinn i baksätet vad gäller tool.

Mer bilder imorgon 16610?

Tack Daniel och Sofia för meetinget i butik och verkstad. Tack alla som kom och gjorde detta - vi vart 14 pers till slut - och detta var riktigt supertrevligt med lyckat restaurangbesök och allt! Bara att göra om när det blir varmt ute. De sista tappra drog iväg för att ta ett par öl till nu.

Tack och ha det gott alla!
/Riv

Japp kommer bilder under dagen, så håll utkik.

Ursäkta, i första Omega montern, är det en 2538.20.00 a.k.a. Great White som jag ser. Hur är det möjligt? Kan vänligen någon trevlig Boråsare upplysa mig.

Dessutom det väl kutym att lägga upp bilder från GTG fortlöpande under kvällen!

ja en 2538.20.00 den är fin. Jag hann inte lägga upp bilder igår...det var för trevligt för att greja med mobilen.

Det måste väl vara bra mycket trevligare att sitta och ha det gött med de andra än att stirra in i en mobil halva kvällen?;)

Alltså, en person fotar och lägger upp en tråd som han sedan fortlöpande uppdaterar. Äsch, ni gör som ni vill, tyckte det bara var underligt.

Kul när GTG febern sprider sig över landet.

Mina två favoriter från Sthlms geeeteegeeen.
Vilka var era favoriter i Borås?

Root beer nipple dial, bara så grym. Tyvärr inget jag skulle kunna klara att bära upp :(
null_zps81415d0f.jpg

Och kaptensklockan
null_zpse2c169dd.jpg

Min absoluta favorit igår!

Någon mer som kände att man måste skaffa en ny klocka efter gårdagen? Vilken klocka fick ert hjärta att banka hårdast?
För egen del var det nog Daniels 116613LB som är helt sjuk eller TheKing 116610LV.
DJ:en med grå tavla och arabiska siffror som stod i Daniels monter va också riktigt fin.

Jag blev sjukt sugen på att byta klocka men kan inte komma på till vilken i min prisklass. Men fick jag välja en drömklocka så är Daniels 116613LB som är helt sjuk eller TheKing 116610LV favorit. Det bästa var att Theking körde på två nya subbar i världsklass=)

Tillbaka
Topp