• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG Göteborg 15/10??

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Hej Alla glada.

Jag ska upp till Göteborg på tjänsteresa den 15-16 och undrar om någon rolig Ks'are vill träffas och ta en öl eller en bit mat på kvällen?

Har någon ett bra tips på hotel som ligger bra till?

Mvh Fredde
 

hollow123

Rolex
Ska nog kunna ta en öl en av de dagarna. Jag slår ett slag för Clarion Hotell Post, trevliga tjejer i frukosten också :)
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Tröst-GTG hos mig i morron tisdag 16:30 Holmqvist med Kejsaren om du inte får napp. :)
Hur bra amplitud har din nya GMT? passar Rubber B M106. Frågor du kanske vill ha svar på.....

Hahaha, jadu det hade jag gärna kommit på, men ska spela innebandy då.
Kommer dock gärna förbi en annan dag och provar lite.
Amplitud och gångavvikelse har jag redan koll på, var inne hos Jälmers ur på ett litet besök när jag var i Borås sist och då slängde Daniel upp den i timegraphern.
:)
 

M.U

Rolex
Fick precis reda på att vi skulle ha ett litet event med jobbet ikväll så kan tyvärr inte deltaga! Hoppas ni övriga får det trevligt :)
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Jaha, då blir det kanske en ordentligt bantad GTG.
Ni som är på, skicka pm så bestämmer vi ställe.

Jag bor på Royal, så i närheten hade varit trevligt med tanke på det underbara vädret. :)
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Bättre uppslutning hemma hos mig i går? :D

Nja.. Ser bra ut nu... Vi är..... En, typ jag! Suck.
:(
image.jpg
 
Topp