• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG Helsingborg. Skåne kan leverera! Eller?

paradis

Audemars
Har varit på Antikmässan för några år sen, mycket att titta på. Så det kan kanske bli en hel dag.........Helsingborgs Arena 23–26 juli 2015
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Ok, vad tror ni om detta?
Antikmässa, träffas utanför vid 15-tiden.
Myser runt på mässan och hittar en bra klocka för en vettig peng som vi sedan lottar ut på kvällen.
Mässan stänger 18.00 då vi beger oss vidare till en bra restaurang där vi äter och dricker gott.
Vid 22-tiden drar vi igång lotteriet och utser den lyckliga vinnaren.
Skickar pm i början på veckan till alla som anmält intresse.
Inget tvång att följa med på mässan innan. :)
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
GTG i hbg är helt klart intressant. Jag är på om jag kan. (Alla mini semesterutflyckter är inte spikade än) inkludera gärna mig i pm konversationen
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Spiddeeeekaaagggeeeeee!!!

Ja, vi äter det i skaone.
image.jpg
 

MariaE

Panerai
Då får vi pruta bättre, eller så har jag motsvarande liggandes till bra pris. :)
Förfest hos dig och dina gömmor! Jag behöver ett slagbord och en kökssoffa till i morgon. Din frus klocka hade gärna fått följa med på köpet, fast jag behövervinte den då @RicVin spikat upp sin Åmejga till mig på en hamnbod i Mölle...
 

jabla

Sarlacc
Förfest hos dig och dina gömmor! Jag behöver ett slagbord och en kökssoffa till i morgon. Din frus klocka hade gärna fått följa med på köpet, fast jag behövervinte den då @RicVin spikat upp sin Åmejga till mig på en hamnbod i Mölle...
Har mycket liggande i gömmorna men mer mindre saker så om du vill ha skånsk keramik eller saltglaserat Höganäs finns massor.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Förfest hos dig och dina gömmor! Jag behöver ett slagbord och en kökssoffa till i morgon. Din frus klocka hade gärna fått följa med på köpet, fast jag behövervinte den då @RicVin spikat upp sin Åmejga till mig på en hamnbod i Mölle...
FAAN! Visste att jag glömde någonting!!! Men ingen fara! Jag vinner ju en av platserna till Sjöö Sandströms KS event i Båstad så då lämnar jag den där istället. Ok?
 
Topp