• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG Hudiksvall 26/6.

Kommer du på GTG i Hudiksvall den 26/6?


  • Totala väljare
    17

P-A

Sir Spamalot
Nu är ett datum bokat och klart!
Den 26/6 Så träffas vi på lokal i Hudiksvall för att snacka klockor, äta och kanske dricka en öl.
Det kommer att vara någon lottning/tävling med något litet i potten. Det beror på hur många som kommer.

Och om ni känner bågon/några som inte är medlemmar som är intresserade av klockor så får de givetvis också komma :)

Anmäl er här eller via PM.

@Hans_Delsbo @mattande @Eurenius @Denke @Nicbex @TheBear @Tobias Svensk @antikmartin
 
Senast ändrad:

antikmartin

Cartier
2-Faktor
P-A ... Jodå. Mattsson som var med när vi träffades gillar ju klockor och har även kollat med en annan kompis men osäkert om jag är hemma då. Möjligtvis måste jag till Stockholm då men om inte dyker jag upp
 
  • Like
Reactions: P-A

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Jag lider av att jag tydligen inte lyckas flippa min seamaster och således frigöra pengar till annan klocka så jag kanske skippar av butterhet :p nej men jag kan inte riktigt avgöra ännu om jag kan den dagen så sätter en "kanske" :)
 
  • Like
Reactions: P-A

Strindberg

Patek
2-Faktor
För övrigt så står det mikro-igaste av mikro-GTG-s kvar.
I och med att vi blir typ tre så blir det dropin, råkar någon vara i närheten och droppa in så är ni välkomna.
 

P-A

Sir Spamalot
image.jpg


Vi blev tre personer så vi kan kalla det ett micro GTG :)
Vi drack ju öl iaf!
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    234.3 KB · Visningar: 40

vonhall

Rolex
Ja detta var ju inte de vanligaste klockorna som brukar ramla in på GTG:erna! Är tyvärr lite dålig på äldre klockor. Men det var många fina modeller. Gillar framförallt den fyrkantiga Rado :snaphappy:
Får hoppas att ni hade det trevligt också!
 
  • Like
Reactions: P-A
Topp