• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG i dalarna?!

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Haha...du är galen RicVin, men du och Fryken är så välkomna och sova hos mig ifall det blir någon Gtg. Och helg passar nog mig bäst också, eller en fredag så man inte behöver gå upp dagen efter.
Skulle vara kull ifall vi kunde få ihop lite folk...
 

Adam-g

Breitling
En gtg låter jättetrevligt! Är från Borlänge ursprungligen och är där ibland. Nästa vända blir jul till nyår. Vilken del av dalarna håller resten av herrarna till?
 

Hubbatix

Cartier
Bor i Orsa, sista byn innan vildmarken... Saknar körkort och jobbar varannan helg (ojämna) men har övernattningsmöjlighet i Falun. Så om ingen känner för att masa (höhö...) sig upp till Orsa så funkar Falun bäst för mig.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Kul att det verkar finnas ett litet intresse iaf. Kanske verkar lättast ifall vi möts upp i Falun, och varför inte boka upp oss på scandic. Ligger ju lite off också, kanske boka något konferens rum. Sen kan vi ju käka på restaurangen när det är dags. Kan vi få ihop någon Gtg före jul?! Kollar av läget när vi kan, vi tar en helg tycker jag. December ligger ju lite framåt i tiden.
 

Ante K

Breitling
Kul att det verkar finnas ett litet intresse iaf. Kanske verkar lättast ifall vi möts upp i Falun, och varför inte boka upp oss på scandic. Ligger ju lite off också, kanske boka något konferens rum. Sen kan vi ju käka på restaurangen när det är dags. Kan vi få ihop någon Gtg före jul?! Kollar av läget när vi kan, vi tar en helg tycker jag. December ligger ju lite framåt i tiden.

December borde funka, för mig passar det när som. Alternativ till Scandic skulle kunna vara Hotel Bergmästaren, ligger mer centralt och så finns det bättre utbud öl/mat i närheten
 

Hubbatix

Cartier
Falun låter bra, fast för min del funkar det nog bättre efter årsskiftet. Vi har ju en av Sveriges trevligaste urmakare i Danne Toft också. Sedan har jag hört att det ska finnas ett bra ölhak i Falun med brett sortiment. Öl är gott!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Väcker upp tråden lite! Är det några som är intresserade att ha Gtg före JUL eller ska vi sikta in oss efter JUL. Själv är jag öppen för båda tillfällena. Med tanke på hur många klockor man väljer att ta med så är det ju smart att inte skylta för mycket med dom, kan ju finnas idioter som får för sig något om vi sitter och skyltar för mycket med dom på någon öppen restaurang, därav tanken att boka något ställe med konferensrum .
Eller så finns det någon restaurang där vi kan vara lite avskärmade och det går ju också bra såklart...
Jag kan när som helst, och tycker nog att helgen skulle passa bäst, men vad tycker ni andra , finns det intresse 7:e eller 14:e december, det är lördagar?! Annars får det bli någon vecka in på januari...
 

Ante K

Breitling
Datumen passar bra för mig, att ordna någon form av enskilt rum tycker jag är en bra ide, är ju värt att kolla upp hotel då de ofta har kassaskåp om man känner för förvara dyrgriparna om man ska drälla runt å dricker öl senare:)
 

jakob.dala

Oo=v=oO
2-Faktor
Det låter grymt men jag åker till solen innan jul så det kan bli tajt.
Ska dock kolla hur 7e ser ut.
Annars vore efter årsskiftet grymt.
 
Topp