• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG i Göteborg den 23 augusti

TKVF

Panerai
Då detta är ett speciellt tillfälle med trevlig dryck och något att äta är det ett krav att man har en Oyster. Rolex brukar göta sådant på sina klockor. Lägger till en smile så folk som har andra klockor också förstår att de är välkomna ;)

Anmälan kan ske till mig.

Klockan 14 är start i Göteborg. Efter några stunder I trevligt sällskap så finns det möjligheter att se på fin utsikt över Göteborg för en bra middag med gott vin. Mer info kommer att komma.
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Detta var sannerligen planering i god tid.

Jag anmäler mitt intresse, även ifall jag inte riktigt har full koll på vad jag gör om ett halvår ;)
 

KalleKnuda

Cartier
Så dem utan rolle är inte välkomna? ack ack då blir det folktomt med tanke på att bratte inte gör oysterlänkar ;)
 

Maro

Audemars
Äre den däringa ostronknäcka dagen eller?
Har jag kvar min och har hittat en ostronlänk så är jag på!
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Jag är på.

Även om jag kör gummi på araben, men får ta med GMT'n med, den har ju oyster.
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Jag gissar 65% bratte på samlingskortet!

Fast med tanke på vad ume levererade senast, kanske man skall hålla snäckan stängd.
 

Brogren

Cartier
Jag hoppas jag kan komma! Sätter upp mig med reservation för ändring senast en månad i förväg.
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Ni får ursäkta om jag outar eventet lite :D

Men yonsson var ju före

qejasesy.jpg
 
Topp