• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG i gurkstaden #live

Ryttaren

Rolex
Kvällspasset börjar!

20140927_195542.jpg
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Som gamling är jag ursäktad att dra mig tillbaka tidigt. Tack Snårtas och TQM för fixandet, Denke för skjutsen och alla för trevligt sällskap. Våra Mälardals-Gtg'n är magiska. Förstår inte hur övriga medlemmar kan välja att missa detta!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Lyckliga kepsvinnare!
image.jpg
image.jpg
Vi körde en tävling där Sjöö Sandström skänkt tre kepsar, vinnarna på sista bilden. Dessutom hade KS/Denke fixat Doxa-kepsen som auktionerades ut till förmån för BCF och Snårtas ropade hem den för 550kr (även om jag som auktionsförättare hade svårt att hålla ordning på penganivåerna) Tack alla!
 

Mr Chance

Kalmar
Samme alfisti parkerade i P-hus 'eftersom det nog skulle läcka in om det börjar regna'. Undertecknad som dagen till ära var Folkvagnisti kunde dock parkera på torget utanför restaurangen. :)

Nja, jag tror att denne Alfisti snarare sa 'eftersom jag inte vet hur tät sufletten är parkerar jag i P-hus'. Kan för övrigt meddela att den nercabbade kvällsturen var ren balsam för själen :)
 
Topp