• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG i Malmö den 11e juli

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
nu ligger Malmö lite långt bort och jag kommer inte att medverka. Tips kan dock vara att skapa en PM- grupp för detaljer över kvällen. Tråkigt att få oväntat besök av personer som inte har där att göra. Speciellt om det ligger klockor för miljonen på bordet.
 

Veratio

Cartier
Jag är gärna med! Hukes vore skittrevligt!!

Då har ju jag flyttat till Malmö också så det blir krypavstånd hem! Suveränt!


Niclas L
 

Ako

Rolex
2-Faktor
Skriv i tråden eller meddela kejsaren om ni vill på . Fortfarande några platser kvar !
 

Watchout

Omega
Hej KS!
Jag är ny på forumet (detta är mitt första inlägg). Jag är en nybliven klockfantast bosatt i Malmö och skulle gärna vara med på er GTG om det finns platser kvar och man är välkommen med en enklare klocka runt handleden. Det skulle vara trevligt att träffa er och komma in i gemenskapen.
Trevlig kväll // Martin!
 

Watchout

Omega
Har försökt att skicka PM till Kejsaren (ifall det är samma som att starta konversation, är som sagt ny på forumet) men vet inte om det gått fram. Är fortfarande sugen på att hänga på! Någon som kan bjuda in mig i konversationen?
 
Topp