• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

GTG i Umeå!

GTG i Umeå?

• Ja!

Röster: 4 40.0%
  • Nej

Röster: 2 20.0%
  • Kanske...

Röster: 4 40.0%

• Totala väljare
    10

Mikko Luiro

Guld
2-Faktor
Hej allihopa!

Umeå Ur & Guld (med familjen Ljung och company) vill ordna en liten GTG här i Umeå för att visa upp sin nya butik samt visa sitt sortiment osv. De har tänkt sig att köra i slutet av oktober (29/10 troligtvis) och jag tog på mig att göra en intressekoll för detta här på KS. Nåt sånt här har ju diskuterats till och från och jag tycker att det låter som ett trevligt och avslappnat sätt att träffa likasinnad i trakten!

Hur ser det ut för er, låter det här intressant?

Senast ändrad:
Hade jag befunnit mig i Sverige och varit i närheten så absolut. Tycker det är ett trevligt initiativ och skickar stort tack till er som orkar engagera och hålla i sådana event.
Borde vara mer av dessa,och behöver väl inte vara märkvärdigare än att folk träffas över en öl/lunch/middag.

Hej!
Tack Mikko för trådstarten.
Jag jobbar på Umeå Ur och Guld och har egentligen bara märkt av intresset av en GTG i Umeå.
Tanken är väl egentligen inget som rör butiken annat än att vi likasinnade lånar våran lokal och kan träffas tittar på klockor (Kanske tar en öl)
Har ni några specifika önskemål så ser vi vad vi kan ordna. Våran urmakare sten kommer vara på plats så inget är omöjligt.
Kom gärna med återkoppling alla är välkomna oavsett!

Hej!
Tack Mikko för trådstarten.
Jag jobbar på Umeå Ur och Guld och har egentligen bara märkt av intresset av en GTG i Umeå.
Tanken är väl egentligen inget som rör butiken annat än att vi likasinnade lånar våran lokal och kan träffas tittar på klockor (Kanske tar en öl)
Har ni några specifika önskemål så ser vi vad vi kan ordna. Våran urmakare sten kommer vara på plats så inget är omöjligt.
Kom gärna med återkoppling alla är välkomna oavsett!
Välkommen till forumet! Lurkat länge? 😉 Blir kul det här! En annan är ju litet av en seikoholist så allt med dem är ju kul. Finns garanterat andra intressen också...

Välkommen till forumet! Lurkat länge? 😉 Blir kul det här! En annan är ju litet av en seikoholist så allt med dem är ju kul. Finns garanterat andra intressen också.
Tackar! Jag ska se vad vi kan orda för roligt inom seiko åt dig! Det ska bli riktigt kul att se vad vi får ihop för något vi kör en blandning av nytt vintage och allt där emellan blir roligast!
Det blir 29/10 med start 16:30 bara droppa in efter det.

Senast ändrad:
Hej! vi kör imorgon 29/10 efter klockan 16.
Vi är ett par stycken som är sugna så vi kör lite spontat, bara komma förbi om ni är sugna det kommer att finnas lite dryck och tilltugg att förse sig med.
Alla är välkomna!
Med vänlig hälsning
Umeå Ur & Guld

Hej! vi kör imorgon 29/10 efter klockan 16.
Vi är ett par stycken som är sugna så vi kör lite spontat, bara komma förbi om ni är sugna det kommer att finnas lite dryck och tilltugg att förse sig med.
Alla är välkomna!
Med vänlig hälsning
Umeå Ur & Guld
Jag har tyvärr jobbhelg men hoppas det blir bra för er andra! 🙂

Tillbaka
Topp